Welke module?

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
sister
Forum Members
Forum Members

Welke module?

Post by sister »

Ik ben op zoek naar een manier om de gebruiker te laten sorteren.

Er komt een overzicht van wijnen waarbij de gebruiker moet kunnen sorteren op kleur, prijs, druif, land van herkomst, etc.
Welke module kan dat? Waar ik dus zelf parameters instel, oid. En is daar ook een voorbeeld van?

Bedankt,
Sister
Rolf
Power Poster
Power Poster

Re: Welke module?

Post by Rolf »

Wellicht zou de Products module iets zijn, maar ik ken deze verder niet.

Wel ken ik de combinatie tussen Formbuilder en Formbrowser, dit werkt prima!

Groet, Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Image
sister
Forum Members
Forum Members

Post by sister »

Hi Rolf,

Weet je ook een voorbeld ergens?
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

Wellicht ook een idee om eens naar de CTLModulemaker te kijken. Die toont een soort wizard waarmee je aan kan geven wat je allemaal aan informatie vast wil leggen, ook in categorieën enzo. Ik weet niet of er ook een sorteer-optie in zit, maar aan de frontend kun je daarvoor ook een jQuery tool gebruiken. Ik heb er ooit eentje gezien die tabelrijen kan sorteren zonder pagina refresh. Als het je interesse heeft, laat dan even weten, dan probeer ik em wel weer op te zoeken.

edit:
al gevonden: http://tablesorter.com/docs/#Demo
Last edited by Jos on Mon Nov 23, 2009 5:02 pm, edited 1 time in total.
sister
Forum Members
Forum Members

Post by sister »

Dank je Jos. Die jQuery tool zieet er goed uit. Die andere Module ga ik naar kijken.
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

De CTLModulemaker is een werkelijk krachtige module. Je kunt er in een paar minuten een module mee creëren die aan je aigen wensen voldoet. Er kleeft wel een nadeeltje aan die ik gisteren in IRC meekreeg en die is eigenlijk ook wel duidelijk.

Er wordt door de ontwikkelaars voortdurend gewerkt aan de verbetering van de CMSms core. Op enig moment kan/zal er een wijziging zijn in de API waar modules gebruik van maken. Voor module-developers betekent dit dat zij hun module daarop moeten aanpassen en een nieuwe release zullen uitbrengen.

In modules die via CTLModulemaker zijn gemaakt, moet dan ook een dergelijke wijziging worden doorgevoerd. Een klein risicootje dus, waar je je wel even van bewust moet zijn. Dat wou ik nog maar even meegeven  :)
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”