Het gaat om het volgende, ik ben bezig met deze website.
Zoals je ziet (wanneer je FF of IE8 gebruikt) wordt het menu te ver naar onderen geduwd. In ie7 geeft hij hem 'goed' weer. Ik heb de afstand in photoshop opgemeten, en dit bedraagd 107px. Ik heb het menu, welke in een div zit met de class 'menu' een margin-top meegegeven van 107px. Ik moet deze instellen op 93px wil ik het menu op de juiste plaats krijgen. Ergens zit er dus een verschil van 14px. Ik kan dit alleen niet herleiden...
Tevens heb ik een probleem met het dropdown menu in IE7. Mijn css file is een beetje rommelig, en daardoor kom ik er nu ook niet echt meer uit. Er zijn dus eigenlijk 3 manieren waarop het dropdown menu geactiveerd kan worden;
1. er is een ander menu item geselecteerd en je hovert over een menu item MET dropdown
2. er is een menu item geselecteerd welke de parent is van een dropdown menu en je hovert over die parent.
3. er is een menu item geselecteerd welke de child is van een parent, en je hovert over die parent.
nou, bij de 2e variant gaat het dus mis. Het dropdown menu zit te ver naar rechts en te hoog.. Zie onderstaand plaatje voor een verduidelijking van de 3 varianten.

De website is hier te bekijken.