ik installeerde customcontent en FEU, maakte een groep aan, maakte users aan ...
probeerde met de code uit de customcontent help ... echter zonder succes ...
Iemand die weet hoe ik juist het volende kan bereiken (welke code ik in de template of pagina moet zetten / welke stappen ik juist moet volgen):
1/ ik wil iedere user (allen indezelfde groep) na inloggen op een pagina laten terechtkomen, waarvan de inhoud user-gerelateerd is.
2/ die pagina moet beveiligd zijn (dwz. niet toegankelijk als je gewoon de url ingeeft in een browsers)
Alvast bedankt.
Peter
CcustomContent en FEU ?
Moderator: velden
Re: CcustomContent en FEU ?
De code in de modulehelp van CustomContent werkt wel. Maar misschien probeer je deze in een contentveld van een pagina te zetten? In dat geval wordt de code verminkt door TinyMCE.
Mijn advies is om een aparte template aan te maken, en dan onderstaande code in je template te zetten op de plaats waar nu {content} staat:
Mbt vraag 1: In de opties van FEU kun je aangeven naar welke pagina gebruikers geleid moeten worden na inloggen. Maar je hebt niet aangegeven wat je daar wilt laten zien. Wellicht biedt de FEU help daar nog wat aanknopingspunten voor je. Er is ook veel over dit onderwerp in dit forum te vinden.
Mijn advies is om een aparte template aan te maken, en dan onderstaande code in je template te zetten op de plaats waar nu {content} staat:
Code: Select all
{if $ccuser->loggedin()}
{content}
{else}
<p>Een bericht dat de gebruiker wordt uitgenodigd om in te loggen</p>
{/if}
Jos u hebt gelijk afgeschermde pagina werkt wel degelijk, als je via de template de code ingeeft en ook doorschakelen naar een pagina die 'user' gerelateerd is werkt ook , ...maar
met deze code:
wat pas ik aan als ik de ingelogde gebruiker klant_a enkel toegang wens te geven aan zijn klant_a_page en geen toegang naar andere afgeschermde pagina's
mvg,
Peter
met deze code:
kan ik wel tijdens het ingelogd zijn met klant_a login gewoon via de url de pagina van klant_b oproepen.{if $ccuser->loggedin()}
{content}
{else}
Een bericht dat de gebruiker wordt uitgenodigd om in te loggen
{/if}
wat pas ik aan als ik de ingelogde gebruiker klant_a enkel toegang wens te geven aan zijn klant_a_page en geen toegang naar andere afgeschermde pagina's
mvg,
Peter
Last edited by pedes on Sun Nov 08, 2009 12:19 pm, edited 1 time in total.
met {get_template_vars} krijg je alle beschikbare variabelen te zien. Dus wellicht ook een id van de user, die je in de code kunt verwerken?