Hey allemaal,
Allereerst mijn excuses als deze vraag eerder gesteld is! Maar ik kon niet echt een antwoord erop vinden.
Wat ik dus wil is een website maken met een flash menu. Maar aangezien zo'n flash menu animaties heeft wil ik niet dat het menu iedere keer als je op een link klikt herlaad. Maar gewoon het content van de pagina veranderd.
Ik heb ooit voor een andere site, waar ik een soort gelijke idee had gekozen om met ajax en dynamisch geladen content in een div te werken. Het probleem dat ik daarbij had was dat het content niet zichtbaar was in de broncode en dus niet zichtbaar voor Google.
Ik wil niet met frames werken. Liefst eigenlijk net als dat Ajax, maar dan met het content zichtbaar in de broncode. Bestaat er zoiets? Ik kon het niet echt vinden. En hoe zou dat moeten werken met templates? Zou ik dan gewoon 1 template moeten maken voor de overall layout en 1 voor het content (die ik dan op de pagina's met content plaats). Maar dat zou ook niet echt werken denk ik met google?!
Kan iemand me helpen? Zijn er betere manieren? Want het gaat ook niet over alleen 1 blokje met tekst, maar ook evt. extra blokjes met laatste nieuws, laatste foto's. Dat verschilt per pagina.
Uitleggen is nooit mijn sterkste kant geweest, dus ik hoop dat jullie mij kunnen volgen..
alvast bedankt,
David Jon.
Flash menu met dynamisch herladen van content
Moderator: velden
Re: Flash menu met dynamisch herladen van content
flash maakt je menu toch ook onzichtbaar voor zoekmachines? Of heb ik de laatste ontwikkelingen op dat gebied gemist