Hi,
Ik ben opzoek naar een module (of een combi van meerdere) die een catalogus bevat, met producten en categorieën. Gebruikers kunnen voor een voorstelling één of meerdere kaarten tegelijkertijd "reserveren". Aan de hand van de persoons/adresgegevens die men opgeeft zullen de kaarten per post verzonden worden. De betaling vindt voorlopig contant plaats (zal ooit per iDeal moeten gaan verlopen).
Voor een voorstelling zijn maar een x aantal kaarten beschikbaar, via de website mogen er dus nooit meer kaarten gereserveerd kunnen worden. Er moet een productvoorraad bijgehouden kunnen worden en er moet een overzicht beschikbaar zijn hoeveel stuks van ieder product er al gereserveerd/verkocht zijn.
Ik ben bezig geweest met de Shop/Cart/Payment -made simple en de Product/Oder/Payment modules.
Ik kreeg hier niet voor elkaar om in te kunnen zien hoeveel producten van ieder verkocht zijn.
Weet iemand een geschikte module, of wanneer deze nog niet bestaat, wat de makkelijkste oplossing zou zijn (bijv. module aanpassen of een geheel nieuwe maken).
Alvast bedankt,
deno
Gezocht: ticket/reserveer module
Moderator: velden
Re: Gezocht: ticket/reserveer module
Deno,
Ik ben met een dergelijke module bezig (te maken). Het gaat er bij mijn klant om dat er boekingen voor evenementen plaats kunnen vinden. Het project zit in eindstadium. Na test werkzaamheden en oplevering ga ik waarschijnlijk aan koppeling betaling via Payment Made Simple werken.
Inhoud van module is:
1 - vastleggen van evenementen;
2 - vastleggen van resources (lees zaal/kamer/beamer);
3 - koppelen van een of meer resources aan evenement;
4 - importeren van evenementen;
5 - exporteren naar Excel;
6 - registratie via backend van bezoeker;
7 - overzicht van evenementen voor Front End op verschillende manieren;
8 - plaatsen van reservering op Front End;
9 - koppeling van persoon die reserveerd via module Front End User
10 - versturing van mail na gedane reservering door persoon op Front End;
11 - evenementen kunnen via categorie gezocht worden in back end;
12 - eigen velden kunnen aan een evenement gekoppeld worden;
13 - per evenement kan worden vastgelegd hoeveel kaarten maximaal beschikbaar zijn;
14 - registratie is via front end niet mogelijk indien er geen kaarten meer beschikbaar zijn;
15 - verschillende sjablonen om alles naar eigen wens te tonen.
Vooralsnog alleen in Engelse versie, maar ik ben bereid een nederlandse vertaling te maken.
De module zal te koop worden aangeboden voor $125 in de winkel zodra deze gereed is.
Duketown
Ik ben met een dergelijke module bezig (te maken). Het gaat er bij mijn klant om dat er boekingen voor evenementen plaats kunnen vinden. Het project zit in eindstadium. Na test werkzaamheden en oplevering ga ik waarschijnlijk aan koppeling betaling via Payment Made Simple werken.
Inhoud van module is:
1 - vastleggen van evenementen;
2 - vastleggen van resources (lees zaal/kamer/beamer);
3 - koppelen van een of meer resources aan evenement;
4 - importeren van evenementen;
5 - exporteren naar Excel;
6 - registratie via backend van bezoeker;
7 - overzicht van evenementen voor Front End op verschillende manieren;
8 - plaatsen van reservering op Front End;
9 - koppeling van persoon die reserveerd via module Front End User
10 - versturing van mail na gedane reservering door persoon op Front End;
11 - evenementen kunnen via categorie gezocht worden in back end;
12 - eigen velden kunnen aan een evenement gekoppeld worden;
13 - per evenement kan worden vastgelegd hoeveel kaarten maximaal beschikbaar zijn;
14 - registratie is via front end niet mogelijk indien er geen kaarten meer beschikbaar zijn;
15 - verschillende sjablonen om alles naar eigen wens te tonen.
Vooralsnog alleen in Engelse versie, maar ik ben bereid een nederlandse vertaling te maken.
De module zal te koop worden aangeboden voor $125 in de winkel zodra deze gereed is.
Duketown
Re: Gezocht: ticket/reserveer module
Hi Duketown,
Dat ziet er mooi uit. Het lijkt erop dat deze module voldoet aan de gestelde eisen.
Wanneer denk je de module gereed te hebben of een demo beschikbaar te hebben?
Gr, deno
Dat ziet er mooi uit. Het lijkt erop dat deze module voldoet aan de gestelde eisen.
Wanneer denk je de module gereed te hebben of een demo beschikbaar te hebben?
Gr, deno