Aanpassingen in emails die NMS verstuurd veroorzaken problemen

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Evert B.
Power Poster
Power Poster

Aanpassingen in emails die NMS verstuurd veroorzaken problemen

Post by Evert B. »

Mensen!

Naast mijn menu ben ik ook met NMS (Newsletter Made Simple) bezig en zodoende wil ik de Engelse teksten vertalen die staan in de bevestigings-emails.
Dit kan in Admin -> Uitbreidingen -> Newletter Made Simple. Als ik dit echter doe dan verstuurd NMS geen emails meer wanneer je je als nieuw lid wilt inschrijven voor de nieuwsbrief.  ???

En wanneer ik de oorspronkelijke emails weer toepas dan werkt het wel weer?

Wie heeft de tip om dit op te lossen.
deactivated010521

Re: Aanpassingen in emails die NMS verstuurd veroorzaken pro

Post by deactivated010521 »

----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:23 pm, edited 1 time in total.
Rolf
Power Poster
Power Poster

Re: Aanpassingen in emails die NMS verstuurd veroorzaken problemen

Post by Rolf »

Naast mijn menu ben ik ook met NMS (Newsletter Made Simple) bezig en zodoende wil ik de Engelse teksten vertalen die staan in de bevestigings-emails.
Dit kan in Admin -> Uitbreidingen -> Newletter Made Simple. Als ik dit echter doe dan verstuurd NMS geen emails meer wanneer je je als nieuw lid wilt inschrijven voor de nieuwsbrief
Ik ken NMS niet, maar als het net zo werkt als bijv. formbuilder dan kan het zijn dat er een aantal variabelen in de sjablonen moeten worden gewijzigd.

Veld 'Username' geeft standaard $username
Vertaal je 'username' naar 'gebruikersnaam' dan zal het in het sjabloon ook $gebruikersnaam moeten worden.

Grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Image
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”