Aantal items in calendar weergeven Topic is solved

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Arno

Aantal items in calendar weergeven

Post by Arno »

Voor een koor maak ik gebruik van de calendar-module om zo de agenda te tonen. Aangezien het koor uit verschillende sub-koren bestaat, heb ik d.m.v. tabs drie calendar-categorieën weergegeven, zie:

Image

Nu is het zo dat men wel op de eerste tab kijkt, maar dat de twee andere vaak vergeten worden. Ook omdat hier niet zo vaak items toegevoegd worden (die lopen immers minder goed). Nu zou ik graag in de titels van de tabjes het aantal agenda-items weergeven, zodat je, zonder de tabs te openen, kan zien of er agenda-items bijgekomen zijn of niet. Het zou er dan zo uit komen te zien: "Agenda Pop-Up (1)".

Weten jullie of dit kan, en zo ja...hoe? ???

De code van mijn agenda-pagina:

Code: Select all

<div id="tabs" class="ui-tabs ui-widget ui-widget-content ui-corner-all">
<ul>
    <li><a href="#tabs-1"><span>Agenda Pop-Up</span></a></li>
    <li><a href="#tabs-2"><span>Agenda jeugdkoren</span></a></li>
    <li><a href="#tabs-3"><span>Muziektips</span></a></li>
</ul>
<div id="tabs-1">
<h1>Komende optredens en activiteiten Pop-Up</h1>
<p>Klikbaar voor meer informatie (oude optredens/activiteiten vind je in het {cms_selflink page='102' text='archief'}).</p>
<p>{cms_module module='Calendar' display='upcominglist' dbupcominglisttemplate='agenda' table_id='Calendar' category='Optredens'}</p>
</div>
<div id="tabs-2">
<h1>Komende optredens De Puppies & Sweet-Up</h1>
<p>Klikbaar voor meer informatie (oude optredens/activiteiten vind je in het {cms_selflink page='102' text='archief'}).</p>
<p>{cms_module module='Calendar' display='upcominglist' dbupcominglisttemplate='agenda' table_id='Calendar' category='Optredens jeugd'}</p>
</div>
<div id="tabs-3">
<h1>Muziektips</h1>
<p>Optredens van aan Pop-Up gerelateerde muziekgroepen.</p>
<p>{cms_module module='Calendar' display='upcominglist' dbupcominglisttemplate='agenda' table_id='Calendar' category='Muziektips'}</p>
</div>
</div>
Jos
Support Guru
Support Guru

Re: Aantal items in calendar weergeven

Post by Jos »

Als je in de template die je voor calendar gebruikt de volgende smarty variabele toevoegt, toont die het aantal events:

Code: Select all

{$events|@count}
Maar dat is nog niet een directe oplossing voor je probleem, omdat je het getal juist buiten je template nodig hebt.

Je kunt een nieuwe template toevoegen, die alleen genoemde variabele uitspuugt?
Last edited by Jos on Fri Aug 28, 2009 10:50 am, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”