bijv je klikt op a.tuininga@chello.nl dan wordt dat a.tuingingha@chello.nl. Ik kan niet vinden waar deze fout ontstaat. Iemand enig idee?

Moderator: velden
dat gaat perfect voor de "normale"emailadressen, maar deze http://mce_host/mail:to vrijzijn@gmail.com, wordt niet herkend als je alleen daar mail to neer zet. Laat je het zo staan, dan komt ie terecht bij mce_host/ en die wordt niet gevonden. Ga ik echter in mijn thunderbird programma hetzelfde mailadres gebruiken, is er geen probleem.Jos wrote: Zoek de contentpagina op en klik op het betreffende emailadres. Je ziet dan in de knoppenbalk van de WYSIWYG-editor dat er twee icoontjes van kleur veranderen. Klik op het ikoontje met de kettingschakels. Er komt dan een popup met waar je een veld ziet met mailto:....
Daar kun je het adres veranderen.
Dat had ik reeds gedaan, maar dan krijg ik de volgende melding:
Code: Select all
mail:to vrijzijn@gmail.com
Code: Select all
mailto:vrijzijn@gmail.com
idd het moest mailto: zijn ipv mail:toJos wrote: Vorige keer dat ik op je site keek, zag ik nog die link naar mce_host.
Nu staat er:Er is dus wel iets gewijzigd, maar het moet dus zonder spaties en de dubbele punt op een andere plaatsCode: Select all
mail:to vrijzijn@gmail.com
Het moet zijn:Code: Select all
mailto:vrijzijn@gmail.com
idd dat moest het zijn. BedanktCMS-er wrote: Verwijzing is: mail:to%20vrijzijn@gmail.com
misschien proberen: mailto:vrijzijn@gmail.com i.p.v. mail:to...