Mensen,
Ik heb 4 verschillende site's (4 talen) binnen 1 cmsms hangen.
Nu maak ik gebruik van de sitemap made simple module, alleen zou graag hebben dat ik elke site (Section Header) appart kan laten zien, want een bezoeker van de Engelse site heeft natuurlijk niets aan de Nederlandse sitemap.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
Sitemap opsplitsen
Moderator: velden
Re: Sitemap opsplitsen
Roep je de {sitemapper} aan binnen de template, of op een pagina per taal? Als je het in de template doet, heb je dan meerdere templates (per taal 1)....
Op zich is {sitemapper} een wrapper om {menu} en dus kun je parameters meegeven die je in {menu} ook doet.
Ronny
Op zich is {sitemapper} een wrapper om {menu} en dus kun je parameters meegeven die je in {menu} ook doet.
Ronny
-
- Forum Members
Ronny, bedankt voor je snelle reactie.
Ik roep de {sitemap} tag op de pagina van het desbetreffende land op.
Ik gebruik het de {menu} tag niet, heb enig idee hoe ik nu de section header NL bijvoorbeeld oproep?
Alvast bedankt!
Ik roep de {sitemap} tag op de pagina van het desbetreffende land op.
Ik gebruik het de {menu} tag niet, heb enig idee hoe ik nu de section header NL bijvoorbeeld oproep?
Alvast bedankt!
Als je sectionheader NL is, met als alias "nl", dan zou je:
Ronny
kunnen gebruiken, dan worden enkel de paginas onder deze start_page getoond... Dit ervan uitgaand dat je paginas naast NL, ook de andere talen zijn, en je daar dus hetzelfde kunt doen, met de alias van die pagina...{sitemapper start_page="home"}
Ronny
Of met de oude sitemap tag:
®olf
Code: Select all
{sitemap start_element=...}
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -