Jeg leder efter et modul der kan designe en databasestruktur, og som vil kunne give frontend users en mulighed for at oprette/Slette/editere records - altså alle de ting man finder i et almindeligt databasesystem. Er der nogen derude som der kan anbefale nogle værktøjer/moduler der kan hjælpe mig med denne opgave. Jeg er ny i relation til CMSMS -men er ellers ekspert i databaser (bare ikke online) og jeg vil gerne lave et projektstyringssystem der kan køre online.
mvh Henrik1000
Database designer module
Moderator: Silmarillion
- Silmarillion
- Dev Team Member
Re: Database designer module
Hej Henrik
Et sådant modul findes pt ikke. Men det kan godt laves. Hvis du er interesseret i et tilbud på det, så kunne vi evt. tale sammen om de helt nærmere specifikationer mm. Jeg er bland kerneudviklerne, og har lavet mange moduler til cmsms, både til almindeligt brug, men også specialmoduler til firmaer.
Hvis det har interesse, så kontakt mig evt via PM her eller på morten@poulsen.org.
Mvh
Morten/Silmarillion
Et sådant modul findes pt ikke. Men det kan godt laves. Hvis du er interesseret i et tilbud på det, så kunne vi evt. tale sammen om de helt nærmere specifikationer mm. Jeg er bland kerneudviklerne, og har lavet mange moduler til cmsms, både til almindeligt brug, men også specialmoduler til firmaer.
Hvis det har interesse, så kontakt mig evt via PM her eller på morten@poulsen.org.
Mvh
Morten/Silmarillion
-
- New Member
Re: Database designer module
Hej Morten,
Tak for din hurtige respons.
Jeg tror en udvikling af sådan et modul ville kunne dække alle omkostninger i resten af dit liv !!!!!
Der er MANGE der gerne vil betale KASSEN for det - så det er vel bar a t gå igang
?
Spøg til side omend jeg tror jeg har ret i min påstand.
Hvad tror du selv det kræver? - jeg ønsker mig et system der kan sidestilles med Filemaker Pro (som jeg er ekspert i)
Ser frem til at høre fra dig.
mvh
Henrik1000
Tak for din hurtige respons.
Jeg tror en udvikling af sådan et modul ville kunne dække alle omkostninger i resten af dit liv !!!!!
Der er MANGE der gerne vil betale KASSEN for det - så det er vel bar a t gå igang

Spøg til side omend jeg tror jeg har ret i min påstand.
Hvad tror du selv det kræver? - jeg ønsker mig et system der kan sidestilles med Filemaker Pro (som jeg er ekspert i)
Ser frem til at høre fra dig.
mvh
Henrik1000