Leuk project!
Als een datum/dagdeel is vasstgelegd, moet deze natuurlijk niet meer beschikbaar zijn voor anderen.
Er is een module voor het reserveren van hotelkamers, geen idee of het werkt http://dev.cmsmadesimple.org/projects/reservation
Maar wellicht is op dat idee iets verder te borduren? het zal sowieso wat maatwerk vergen.
Op zoek naar modulaire oplossing
Moderator: velden
Re: Op zoek naar modulaire oplossing
Inloggen zou ik de FEU (front end user) module voor gebruiken. En dan een groep aanmaken. En daarvan 1 standaard gebruiker.
Re: Op zoek naar modulaire oplossing
Lexus,
Ik ken de module niet, maar de omschrijving ziet er goed uit: SimpleBooking.
De auteur, Jeremy Bass, is een actieve gebruiker/ontwikkelaar en zijn module is nog nieuw, dus misschien kun je nog wijzigingen aanleveren die in een volgende release verwerkt kunnen worden.
Een andere optie zou de module FrontEndCalendar kunnen zijn. Die is echter van 2006 dus of die nog helemaal bij de huidige FEU hoort/werkt?
Anders is nog een optie om via UDT's een en ander in elkaar te zetten. Is wat uitzoek werk en je moet wel iets van aanmaken van bestanden etc weten om dit op te zetten.
Succes! Trouwens wat is je deadline?
Duketown
Ik ken de module niet, maar de omschrijving ziet er goed uit: SimpleBooking.
De auteur, Jeremy Bass, is een actieve gebruiker/ontwikkelaar en zijn module is nog nieuw, dus misschien kun je nog wijzigingen aanleveren die in een volgende release verwerkt kunnen worden.
Een andere optie zou de module FrontEndCalendar kunnen zijn. Die is echter van 2006 dus of die nog helemaal bij de huidige FEU hoort/werkt?
Anders is nog een optie om via UDT's een en ander in elkaar te zetten. Is wat uitzoek werk en je moet wel iets van aanmaken van bestanden etc weten om dit op te zetten.
Succes! Trouwens wat is je deadline?
Duketown