Hej
Jeg er newbie med hensyn til cms made simple og cms er generelt. Jeg har lidt udfordringer med det modul der hedder Formular Generator. Jeg har installeret modulet og klikket lidt rundt i standard modulet contact form og udfyldt nogen forskellige ting som feks emailadresse og returadresse. Men når jeg prøver det af på hjemmesiden går der lang tid før der sker noget efter jeg har trykket på send og og jeg modtager ikke nogen email? Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Venlig hilsen Lennart
Formular Generator
Moderator: Silmarillion
- Silmarillion
- Dev Team Member
Re: Formular Generator
Hmm, det er svært at sige... jeg har selv benyttet formular modulet en del og det har virket fint... bortset fra de fjollede ting jeg selv har forårsaget...
Ved ikke hvad jeg skal foresklå... det er jo afhængigt af CMSMailer-moduler, så er du sikker på dette er sat rigtigt op? Test det i første omgang, for dine problemer kunne tyde på at det var der omkring geden lå begravet...
m.
Ved ikke hvad jeg skal foresklå... det er jo afhængigt af CMSMailer-moduler, så er du sikker på dette er sat rigtigt op? Test det i første omgang, for dine problemer kunne tyde på at det var der omkring geden lå begravet...
m.
Re: Formular Generator
hey tak!
Det var CMSmailer modulet der var synderen
/Lenny
Det var CMSmailer modulet der var synderen

/Lenny