Ik heb op mijn website www.mm-fotografie.nl dan onder het kopje modellen en dan locatie en studio de gallery`s geupdate.
Nu zie ik geen afbeeldingen meer ( kruisjes ) maar de teksten onder de foto`s kloppen wel ?
Weet iemand waar het fout gaat ?
Ik maak de gallery`s in cs3 met de simple viewer plugin.
Marcel
Geen afbeeldingen
Moderator: velden
Re: Geen afbeeldingen
Marcel,
Het is ook kruisjes geblazen bij de Studio.
Kan het zijn dat je een type fout hebt gemaakt, bijv. een 0 (nul) ipv een o (letter o) bij het pad naar de foto's?
Duketown
PS. Complimenten voor je site. Ziet er mooi rustig en komt professioneel over.
Het is ook kruisjes geblazen bij de Studio.
Kan het zijn dat je een type fout hebt gemaakt, bijv. een 0 (nul) ipv een o (letter o) bij het pad naar de foto's?
Duketown
PS. Complimenten voor je site. Ziet er mooi rustig en komt professioneel over.
-
- New Member
Het zit hem in het laden van de galary in de pagina als ik hard de lokatie in type waar die op de server staat zie ik ze wel goed. Het zit hem puur in het laden van de pagina.
hierbij de rechtstreekse link http://www.mm-fotografie.nl/lokatieport ... index.html
Marcel
ps bedankt voor je compliment !
hierbij de rechtstreekse link http://www.mm-fotografie.nl/lokatieport ... index.html
Marcel
ps bedankt voor je compliment !
Last edited by woodworker on Sat Jun 20, 2009 3:40 pm, edited 1 time in total.
Hoi,
Ik krijg op jouw directe link een 404-pagina en via de homepage krijg ik witte blokjes over de thumbnails (ik krijg dit bij alle onderwerpen).
Bij het aanklikken wordt het witte blokje groter (ik denk dat er iets over de thumbnails geprojecteerd wordt??).
Misschien maakt de standaard flashplayer van Debian hier de problemen van.
Ik gebruik Debian Lenny met als browser Iceweasel (firefox).
Verder ziet de site er gelikt uit.
Ik krijg op jouw directe link een 404-pagina en via de homepage krijg ik witte blokjes over de thumbnails (ik krijg dit bij alle onderwerpen).
Bij het aanklikken wordt het witte blokje groter (ik denk dat er iets over de thumbnails geprojecteerd wordt??).
Misschien maakt de standaard flashplayer van Debian hier de problemen van.
Ik gebruik Debian Lenny met als browser Iceweasel (firefox).
Verder ziet de site er gelikt uit.