Joke

Moderator: velden
Iets waar ik zelf al een tijd mee zit is het gebruik van flash componenten binnen CMSMS. Voorbeeld: je hebt een simpele sildeshow met een XML file voor de foto's dan zou je dit graag door de gebruiker zelf willen laten beheren bijvoorbeeld m.b.v. de album module. Daar mis ik nog een puzzelstukje..rbroen wrote: Nog ruim 7 dagen en dan is het zo ver, ik heb er veel zin in!
Er is nog ruimte in de agenda voor vragen en uitleg dat ter plekke op tafel komt, maar als iemand nog iets heeft wat hij/zij graag behandeld wil zien, laat het dan gerust nog even weten deze week.
Tot binnenkort!
Deze vraag vind ik persoonlijk ook heel interessantOscar Luijben wrote:Ik zou wel wat meer willen weten over de mogelijkheden onmogelijkheden rond het begrip Back End Users.rbroen wrote: Er is nog ruimte in de agenda voor vragen en uitleg dat ter plekke op tafel komt
rbroen wrote:Bedoelen jullie de Front End Users module?Edida wrote:Deze vraag vind ik persoonlijk ook heel interessantOscar Luijben wrote: Ik zou wel wat meer willen weten over de mogelijkheden onmogelijkheden rond het begrip Back End Users.
Dus kom maar op met die info!
Xiejoeol!
Natuurlijk bedoel ik Front End Users
Het is helaas tóch gebeurtrvaneerd wrote: Als er niets anders in mijn agenda terecht komt (wat ik er écht niet uit kan houden) ben ik graag van de partij!
Gheghe, natuurlijk bedoel ik dat ook (Stom, stom)Oscar Luijben wrote:rbroen wrote:Bedoelen jullie de Front End Users module?Edida wrote: Deze vraag vind ik persoonlijk ook heel interessant
Dus kom maar op met die info!
Xiejoeol!
Natuurlijk bedoel ik Front End Users