Contactformulier aanpassen / FormBuilder vastloper

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Tymen

Contactformulier aanpassen / FormBuilder vastloper

Post by Tymen »

In een poging het standaard contactformulier wat groter te maken en tevens de Engelse teksten om te zetten naar in het Nederlands installeerde ik onlangs FormBuilder. Helaas lag na installatie het hele adminpanel op zijn gat. Na tussenkomst van de provider voor het omzetten van het Ownership kon deze map weer worden verwijderd en draait alles weer gewoon.

Helaas heb ik nu nog steeds een te klein contactformulier in het Engels. Wellicht dat aanpassen ook op een andere wijze kan. Opnieuw installeren durf ik niet meer aan. Wie weet raad?

Met vriendelijke groet,

Tymen
Tymen

Re: Contactformulier aanpassen / FormBuilder vastloper

Post by Tymen »

Ik heb inmiddels de Engelse teksten weten te vinden in de Plugin folder in het bestand function.contact_form.php. Ik weet niet of dit de meest elegante manier is om het probleem op te lossen, maar is wel effectief.

Het aanpassen van de breedte is me deels gelukt. De instelling stond om 30em. Aanpassen tot 50em werkt. Instellen op 100% lijdt echter gek genoeg nog steeds maar tot halve breedte.

Probleem nog niet helemaal opgelost, maar wel voorlopig werkbaar. Bij versie 2.0 zal ik toch weer met FormBuilder aan de slag moeten gaan, omdat ik heb begrepen dat het contact_form dan niet meer wordt ondersteund.

Met vriendelijke groet,

Tymen
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”