[SOLVED] Undermenu skal altid være foldet ud - kan man det?

Support på dansk for CMS Made Simple

Moderator: Silmarillion

Post Reply
Klas

[SOLVED] Undermenu skal altid være foldet ud - kan man det?

Post by Klas »

Hejsa,

Sidder og leger lidt med CMSMS og har vist fået styr på det mest basale - Dejligt script.
Men jeg har en menu som jeg godt kunne tænke mig var foldet ud hele tiden - kan det lade sig gøre?

http://www.sofa.gl/
Under "Sortiment" har vi vores produkt grupper. Disse ville jeg gerne have til at være synlige hele tiden.

Jeg har prøvet at lave sortiment til at være standard side, så er den ok i starten, men hvis man så klikker videre på fx. "kontakt" så lukker sortiment igen..

Er der en måde det kan laves bedre på?

Og så har jeg et lille problem med modulet "products" når jeg vil lave "pagelimit" så laver den fejl der hvor den skulle skrive "næste side" eller "forrige side"  se fx. http://www.sofa.gl/index.php?page=sofaer-2

På forhånd tak.
Last edited by Klas on Fri May 15, 2009 12:28 pm, edited 1 time in total.
Silmarillion
Dev Team Member
Dev Team Member

Re: Undermenu skal altid være foldet ud - kan man det?

Post by Silmarillion »

Hej klas

Hvis du kigger i skabelonen og finder menu-kaldet, det starter med "{menu" og du fjerner collapse='1', så vises alle menupunkterne hele tiden.

m.
Klas

Post by Klas »

Tak for svaret - For at være besværlig vil jeg lige høre om det var muligt kun at åbne den i et niveau ?

Har lige lavet flere menu punkter under de første, og den bliver næsten for lang hvis den åbner det hele på een gang.

Forresten tak for dit statestik modul - Det er super  :-)
Klas

Post by Klas »

Ang. mit lille problem med "pagelimit"

Ved ikke om det bare er en fejl i oversættelsen til dansk.

Men jeg kan ikke finde det sted hvor den definere den danske version af oversættelsen.
Omkring linie 336 af modules/products/action.default.php  kan jeg se at den henter oversættelsen

fx.    $smarty->assign('firstlink',$this->Lang('firstpage'));

Har kigget i den danske oversættelses fil, men der kan jeg ikke finde noget der ligner ?
Silmarillion
Dev Team Member
Dev Team Member

Post by Silmarillion »

Hmm, kan godt se det ser mærkeligt ud med de der "næste side"-links... prøv i oversættelsesfilen at lave en linie der hedder
$lang["firstpage"]=">>";
Eller sådan noget...
Burde virke...
Klas

Post by Klas »

Kom lige til at se at den sprog fil jeg havde på min computer ikke var den samme som den der ligger på hjemmesiden. Fejlen var i da_DK.php i products modulet.

Jeg takker mange gange for hjælpen  :-)
Post Reply

Return to “Danish - Dansk”