Gezocht module voor een lijst (listmodule)

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
W3designer
Forum Members
Forum Members

Gezocht module voor een lijst (listmodule)

Post by W3designer »

Is er ook een soort lijstenmodule waarin je zelf kan bepalen welk soort data je wilt opslaan zoals tekst, verwijzing naar plaatjes, nummers en linkjes.
Het liefst dat je ook kan werken met een eigen sortering op bijvoorbeeld een positie index.

Ik misbruik nu de linkmgr. Maar deze voldoet eigenlijk niet aan mijn eisen want deze wordt standaard gesorteerd op titel. Dit heb ik er wel uit gesloopt maar het is niet heel praktisch dat ik deze module aanpas als er bijvoorbeeld een nieuwere versie vanuit komt kan ik die namelijk niet gebruiken.

Ik wil de lijst gebruiken om menu bestaande uit plaatjes te maken. Dit menu bevat willekeurige pagina’s uit het cms en in een andere volgorde.

Alvast bedankt voor jullie hulp! :)
Duketown

Re: Gezocht module voor een lijst (listmodule)

Post by Duketown »

Hoi,

Niet zo heel makkelijk te implementeren maar volgens mij wel bruikbaar is de module Articles en dan de modulXtender er aankoppelen. Hou er rekening mee dat de module die je download wel eens niet meer bij de huidige versie kan horen. Je dient dan een kleine wijziging in het hoofdprogramma door te voeren om toch aan de praat te krijgen bij een versie hoger dan (ik dacht) 1.4.2.

Succes,

Duketown
W3designer
Forum Members
Forum Members

Post by W3designer »

Ik gebruik 1.5.4, dus dan betekend het dat ik de module die jij benoemt moet aanpassen om deze te laten werken op mijn versie?

Ik denk dat ik dan eerst ff kijk met paar kleine aanpassingen de linkmgr kan gebruiken.

Bedankt voor je reactie.

Als iemand anders nog een idee heeft.Moet toch haast wel, neem aan dat wel meer mensen lijsten willen weergeven met bepaalde informatie. Als ik tijd heb anders wel leuke module om te bouwen. Zit er alleen voorlopig niet echt in.
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Post by RonnyK »

Ik weet niet of je er iets mee kan, maar je zou b.v. CompanyDirectory kunnen bekijken... Deze heeft standaard een 10-tal velden, waarvan er een 6-tal (beide een gok ;) ) sorteerbaar zijn.

Daarnaast heeft de module FieldDefinitions beschikbaar, oftewel extra velden die je kunt gebruiken van een 4-tal types.

Dat is overigens dezelfde functionaliteit als News beschikbaar heeft. Dat zou ook een optie kunnen zijn, om een bepaalde categorie aan te maken en daarvoor de extra velden te gebruiken....

Ronny
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”