Safemode on/off

Support på dansk for CMS Made Simple

Moderator: Silmarillion

Post Reply
nikoline
Forum Members
Forum Members

Safemode on/off

Post by nikoline »

Jeg har pt mine sider liggende ved b-one  de har safemode on - og jeg er pt ikke rendt ind i nogen problemer ved dette?? så mit spørgsmål er " hvad er det for nogen problemer man typisk kan rende ind i med cmsmadesimple instaleret hos en udbyder med safemode on????  Vil lige skynde mig at sige at jeg har absolut intet forstand på tekniske omkring det men vil egentlig gerne lærer det - siderne jeg har liggende er alle små og mellemstore sider uden andre finesser måske et fotoalbum.. - ville der opstår problemmer hvis jeg evt ville have et forum tilkoblet eller ???

:-)  Nikoline
thile
Forum Members
Forum Members

Re: Safemode on/off

Post by thile »

Det vil ikke være et problem med et forum.  Et forum er næsten kun at hente/gemme beskeder i databasen.
Når Safe mode er slået til, er der lukker ned for nogle bestemte funktioner, som kan misbruges.
Mener at det fx er meget med oprettelse/sletning af filer. Så fx hvis brugerne af forummet skal kunne uploade filer, vil dette måske blive et problem.

Edit: Læs mere på denne blog: http://blog.surftown.dk/nyheder/safe-mode/
Last edited by thile on Sun Mar 08, 2009 1:03 pm, edited 1 time in total.
nikoline
Forum Members
Forum Members

Re: Safemode on/off

Post by nikoline »

Ok så det er enkelte funktioner/moduler som kan give problemer og ikke systemet som sådan?
og hvis det sletning af filer vil den der har admin / altså rettighederne til stedet så kunne gå ind og slette altså er det kun udefra kommende brugere som fx ikke vil kunne slette billede de har oploaded??
Post Reply

Return to “Danish - Dansk”