Ik heb dit ooit opgezet met de Articles-module. Ondanks dat ik telkens de melding krijgt dat deze maar ondersteund wordt tot CMSMS 1.2.2 (ik draai 1.4) werkt het nog steeds. Er kleeft echter 1 groot nadeel aan; ik kan maar 1 lijst maken en aangezien we drie koren hebben en naast het reguliere repertoire ook een lijst met kerst-nummers zou ik graag iets gebruiken waarmee ik d.m.v. bijv. categorieën de boel kan splitsen.
Volgens de help van Articles moet het mogelijk zijn om met categorieën te werken, maar zodra ik dat aanzet werkt het niet meer (misschien is dat de reden dat het maar tot versie 1.2.2 werkt). Als noodoplossing heb ik nu de overige lijsten (van de twee jeugdkoren en het kerst-repertoire) als statische html-pagina's aangemaakt. Niet erg gebruiksvriendelijk, voor zowel de gebruiker als de beheerder.
Omdat de website afgeschermd is zal ik wat screenshots maken van hoe het er nu uitziet.
De reguliere repertoire-pagina (via Articles)

Een repertoire-item uit die lijst

De Articles-module achter de schermen

Een item in de Articles-module

Een statische html-pagina met repertoire van het jeugdkoor

Kortom, welke module zou ik het beste kunnen gebruiken om tóch alle repertoire-items van de drie koren + de kerstnummers weer te geven, die ik per koor kan splitsen? Mijn oog viel op de Cataloger-module, maar ik heb het idee dat dit meer gemaakt is voor een online shop.