[Opgelost] Cart MS Nederlandse vertaling??
Moderator: velden
[Opgelost] Cart MS Nederlandse vertaling??
Hallo maar weer,
In http://forum.cmsmadesimple.org/index.php/topic,28082.15.html las ik over een Nederlandse vertaling van Cart MS. Is deze inderdaad beschikbaar? Of was deze versie niet compatible met de huidige versie (0.2.0)?
gr.
In http://forum.cmsmadesimple.org/index.php/topic,28082.15.html las ik over een Nederlandse vertaling van Cart MS. Is deze inderdaad beschikbaar? Of was deze versie niet compatible met de huidige versie (0.2.0)?
gr.
Last edited by okkebasin on Mon Feb 16, 2009 1:17 pm, edited 1 time in total.
Re: Cart MS Nederlandse vertaling??
okkebasin,
voor alle modules is een vertaling beschikbaar. Deze is echter pas zinvol, wanneer de module redelijk vertaald is. In het geval van CartMS staat hij op 219/239, oftewel op 20 labels na is de NL-versie beschikbaar...
Bij het maken van een nieuwe release, wordt automatisch de laatste stand van de vertalingen gepakt.
Normaliter kun je iedere vertaal-file gebruiken, aangezien enkel labels toegevoegd worden....
Ronny
voor alle modules is een vertaling beschikbaar. Deze is echter pas zinvol, wanneer de module redelijk vertaald is. In het geval van CartMS staat hij op 219/239, oftewel op 20 labels na is de NL-versie beschikbaar...
Bij het maken van een nieuwe release, wordt automatisch de laatste stand van de vertalingen gepakt.
Normaliter kun je iedere vertaal-file gebruiken, aangezien enkel labels toegevoegd worden....
Ronny
Okkebasin, RonnyK
Zal morgen de laatste teksten nog even vertalen...
Rolf
Zal morgen de laatste teksten nog even vertalen...
Rolf

- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Rolf,
Heeft iemand je vandaag al verteld dat je geweldig bent? Bij deze dan
.... Wie weet morgen weer.
Okkebasin
Heeft iemand je vandaag al verteld dat je geweldig bent? Bij deze dan

Okkebasin
Rolf,
Top, kan ik me blijven concentreren op het doorvoeren van meer functionaliteit.
Het kan trouwens zijn, dat er fors wat punten van de 20 niet meteen te vertalen zijn. Bijvoorbeeld in het engels staat er 'product'. Helaas, in het nederlands geldt het zelfde, of je moet het dwars door alles heen in 'produkt' willen vertalen.
Ook de punten voor vrijgegeven versies (in het engels het about deel), wil nog wel eens niet of slechts gedeeltelijk vertaald zijn.
Duketown
Top, kan ik me blijven concentreren op het doorvoeren van meer functionaliteit.
Het kan trouwens zijn, dat er fors wat punten van de 20 niet meteen te vertalen zijn. Bijvoorbeeld in het engels staat er 'product'. Helaas, in het nederlands geldt het zelfde, of je moet het dwars door alles heen in 'produkt' willen vertalen.
Ook de punten voor vrijgegeven versies (in het engels het about deel), wil nog wel eens niet of slechts gedeeltelijk vertaald zijn.
Duketown
Re: [bijna opgelost] Cart MS Nederlandse vertaling??
Je zou voor het vertalen van 'Product', 'Product ' , dus met een spatie erachter...
Hierdoor is voor de TC het als vertaald gemarkeerd.
Ronny
Hierdoor is voor de TC het als vertaald gemarkeerd.
Ronny
Cart Made Simple is inmiddels geheel vertaald, maar niet door mij... 
Kaboutertjes?

Kaboutertjes?

Rolf,
ik zag vertalingen van Duketown voorbij komen....
Ronny
ik zag vertalingen van Duketown voorbij komen....
Ronny
okkebasin:
Die geldt dus bij deze voor jou, RonnyHeeft iemand je vandaag al verteld dat je geweldig bent?

Kunnen kabouters tegenwoordig echt niets meer in het geheim doen? 
Ach ik zag, Rolf, dat er nog genoeg rood is in het vertaal centrum. Maw nog voldoende vertalingen die over blijven.
Jij gaat ook trouwens goed te keer bij de vertalingen!
Duketown

Ach ik zag, Rolf, dat er nog genoeg rood is in het vertaal centrum. Maw nog voldoende vertalingen die over blijven.
Jij gaat ook trouwens goed te keer bij de vertalingen!
Duketown
Voor Duketown dusHeeft iemand je vandaag al verteld dat je geweldig bent?

Thanks!