Versie 1.5.2 is vrijgegeven, met voornamelijk bug-fixes.
De nieuwe tag {page_image} is toegevoegd, waarmee de image/thumbnail in de content, eenvoudig kan worden opgevraagd.
Kijk hier voor de wijzigingen.
Hier staat de upgrade documentatie
[url=http://href="http://dev.cmsmadesimple.org/project/files/6]Klik hier voor de downloads[/url]
Ronny
Versie 1.5.2 vrijgegeven
Moderator: velden
Versie 1.5.2 vrijgegeven
Last edited by RonnyK on Mon Mar 02, 2009 6:57 pm, edited 1 time in total.
Re: Versie 1.5.2 vrijgegeven
Hallo allemaal,
even ter informatie:
Heb verschillende websites ge-upgrade van 1.4.1 naar 1.5.2 en van 1.5.1 naar 1.5.2.
Hierbij ben ik geen probleem of bug o.i.d. tegen gekomen.
Zelfs niet bij de xs4all site... yeah!!
Goed weekend,
Rolf
even ter informatie:
Heb verschillende websites ge-upgrade van 1.4.1 naar 1.5.2 en van 1.5.1 naar 1.5.2.
Hierbij ben ik geen probleem of bug o.i.d. tegen gekomen.

Zelfs niet bij de xs4all site... yeah!!
Goed weekend,
Rolf

- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Ook ik heb mijn site geupdate. Ook met succes. Er is alleen één ding wat niet meer correct werkt.
Het zoekveld is namelijk verdwenen. Ik maak gewoon gebruik van de standaard meegeleverde Search Module. Ik heb hier een andere submit knop in de vorm van een plaatje aan toegevoegd. Voor de update werkte alles perfect, maar nu niet meer. Heeft iemand hier een verklaring/antwoord voor?
Twan
Het zoekveld is namelijk verdwenen. Ik maak gewoon gebruik van de standaard meegeleverde Search Module. Ik heb hier een andere submit knop in de vorm van een plaatje aan toegevoegd. Voor de update werkte alles perfect, maar nu niet meer. Heeft iemand hier een verklaring/antwoord voor?
Twan
Hoi Twan,
Het zou kunnen zijn dat tijdens de upgrade het zoeksjabloon is overschreven door de standaard versie...
[edit]
Het zou natuurlijk ook kunnen dat juist jouw zoeksjabloon nog een oude versie is waardoor het niet werkt.
Klik in dat geval maar eens op de toets 'Herstel standaardwaarden'
Je krijgt dan de standaard zoeksjabloon te zien.
Deze zou je dan even weer moeten wijzigen naar jouw wens met de andere submit knop, enz.
[/edit]
Rolf
Het zou kunnen zijn dat tijdens de upgrade het zoeksjabloon is overschreven door de standaard versie...
[edit]
Het zou natuurlijk ook kunnen dat juist jouw zoeksjabloon nog een oude versie is waardoor het niet werkt.
Klik in dat geval maar eens op de toets 'Herstel standaardwaarden'
Je krijgt dan de standaard zoeksjabloon te zien.
Deze zou je dan even weer moeten wijzigen naar jouw wens met de andere submit knop, enz.
[/edit]
Rolf

Last edited by Rolf on Mon Feb 09, 2009 12:03 pm, edited 1 time in total.
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Hee Rolf!
Mijn zoeksjabloon was inderdaad een oude versie. Door deze te herstellen en vervolgens weer aan te passen is het probleem opgelost! Bedankt voor je tip!
Gr. Twan
Mijn zoeksjabloon was inderdaad een oude versie. Door deze te herstellen en vervolgens weer aan te passen is het probleem opgelost! Bedankt voor je tip!
Gr. Twan