Voor één van mijn projecten ben ik op zoek naar een manier om een foto slide te maken waarbij ik de side stop kan zetten en door kan klikken naar de volgende foto. Het zullen ongeveer 40 kleine foto slides zijn dus het moet wel simpel te beheren zijn...
Ik heb gedacht aan de image-rotator alleen daarbij heb je geen controls. In de album templates zit geen beweging.
Iemand een idee of er al zoiets is binnen CMSMS?, of dat het eventueel makkelijk te maken is met een scriptje via internet.
Voorbaat dank,
Peter
Zoektocht naar fotomodule
Moderator: velden
Re: Zoektocht naar fotomodule
Volgens mij heeft de lyteshow.tpl in de album module een dergelijke functie.
Zou je eens moeten proberen...
Rolf
Rolf

- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Ok dat lijkt inderdaad te bewegen. Alleen zou ik het nog simpeler moeten hebben, gewoon in een vast frame vaste afmetingen. Maar ik zal eens kijken of ik er niet het een en het ander uit kan slopenRolf wrote: Volgens mij heeft de lyteshow.tpl in de album module een dergelijke functie.
Rolf![]()

Mochten iemand nog iets weten dan hoor ik het wel.
Hoi Realrock,
Kijk anders even op mijn site rr-webdesign.nl daar zie je een slide show die terugkomt op alle pages.
Ben nog niet zo lang bezig dus er zullen wel wat fouten in de code etc. staan maar daar moet je maar niet op letten.
Ik heb een script gewoon in de template geplakt.
Hierin kun je ook aangeven naar welke site het plaatje moet verwijzen (dus ook naar een ander plaatje) en hoe snel de slides voorbij komen. Wellicht niet helemaal wat je zoekt maar ik denk laat het toch even weten
Als je vragen hebt hoor ik het wel of stuur me een PM..
Rayring
Kijk anders even op mijn site rr-webdesign.nl daar zie je een slide show die terugkomt op alle pages.
Ben nog niet zo lang bezig dus er zullen wel wat fouten in de code etc. staan maar daar moet je maar niet op letten.

Ik heb een script gewoon in de template geplakt.
Hierin kun je ook aangeven naar welke site het plaatje moet verwijzen (dus ook naar een ander plaatje) en hoe snel de slides voorbij komen. Wellicht niet helemaal wat je zoekt maar ik denk laat het toch even weten

Als je vragen hebt hoor ik het wel of stuur me een PM..
Rayring
Last edited by rayring on Wed Feb 04, 2009 5:02 pm, edited 1 time in total.
rayring,
Leuk. Waarom plaats je het niet op het forum? Kunnen mensen mee genieten van wat je hebt gemaakt, zoals ook jij kunt meegenieten van wat anderen voor jou hebben gemaakt. Mogelijk dat er ideeen los komen waar weer nog mooiere dingen van gemaakt kunnen worden.
Duketown
Leuk. Waarom plaats je het niet op het forum? Kunnen mensen mee genieten van wat je hebt gemaakt, zoals ook jij kunt meegenieten van wat anderen voor jou hebben gemaakt. Mogelijk dat er ideeen los komen waar weer nog mooiere dingen van gemaakt kunnen worden.
Duketown