Beste CMS-leden,
ik laat automatisch een sitemap maken met {sitemapper}. Ideaal! Maar ik zie dat er alleen een sitemap wordt gemaakt van urls die ik in mijn menu opneem. Nu neem ik niet alle pagina's op in mijn menu, omdat dat veel te uitgebreid zou zijn. Hoe kan ik er toch voor zorgen dat mijn sitemap wel alle pagina's opneemt, zondar dat ik handmatig elke pagina moet toevoegen? Iemand een idee?
Alvast dank voor tips, groet, Gerben
[opgelost]Sitemap en niet-menu-pagina's
Moderator: velden
[opgelost]Sitemap en niet-menu-pagina's
Last edited by gerben on Mon Jan 19, 2009 9:48 am, edited 1 time in total.
Re: Sitemap en niet-menu-pagina's
gebruik gewoon de show_all parameter van MenuManager, aangezien {site_mapper} niets anders is dan een wrapper om {menu} dus de parameters van {menu} kunnen meegegeven worden. show_all toont alle paginas die NIET in menu staan, het toont NIET de inactieve paginas.
Ronny
Ronny
Hoi Ronny, help me weer iets meer op weg, MenuManager. Waar vind ik die in het menu, ik zie wel menuBeheer staan, maar niet MenuManager. Ben nog niet zo ervaren.
RonnyK wrote: gebruik gewoon de show_all parameter van MenuManager, aangezien {site_mapper} niets anders is dan een wrapper om {menu} dus de parameters van {menu} kunnen meegegeven worden. show_all toont alle paginas die NIET in menu staan, het toont NIET de inactieve paginas.
Ronny
dat is hem.... ik werk in de Engelse versie.
Ronny
Ronny
Oke, dan ben ik een stap verder, die menu-parameter, moet ik die downloaden? Ik zie onder menuBeheer twee tabbladen staan 'Database sjablonen' en bestandssjablonen'. Hoe kom ik aan de show_all parameter? Of plaats ik alleen {show_all} in mijn sitemap-pagina of ergens anders?
RonnyK wrote: dat is hem.... ik werk in de Engelse versie.
Ronny
De tag word dan
Met 0 of 1 kun je hem aan of uitschakelen.
Zie de tag sitemap voor de documentatie.
Greetz ID2020
Code: Select all
{site_wrapper showall="1"}
Zie de tag sitemap voor de documentatie.
Greetz ID2020
Als je in een module zit, dus b.v. MenuBeheer, kun je op de help-link klikken. Vervolgens zie je de help, inclusief de mogelijke parameters die additioneel in de module-aanroep kunnen worden meegegeven.
Ronny
Ronny
dank, dank! Het werkt!
RonnyK wrote: Als je in een module zit, dus b.v. MenuBeheer, kun je op de help-link klikken. Vervolgens zie je de help, inclusief de mogelijke parameters die additioneel in de module-aanroep kunnen worden meegegeven.
Ronny
Re: [opgelost]Sitemap en niet-menu-pagina's
ok wrapper bestaat dus niet dus het word:
{site_mapper show_all="1"}
deze werkt dus zodat de sitemap alle pagina's weergeeft, ook de gene die staan aangevinkt als niet weer te geven in het menu.
greetz
{site_mapper show_all="1"}
deze werkt dus zodat de sitemap alle pagina's weergeeft, ook de gene die staan aangevinkt als niet weer te geven in het menu.
greetz