Fatal error

Support på dansk for CMS Made Simple

Moderator: Silmarillion

Post Reply
FELIXONE
New Member
New Member

Fatal error

Post by FELIXONE »

Hej igen Så har jeg et nyt problem.
Har været inde i moduladministration og forsøgt at hente et modul "NMS" et modul til at lave nyhedsbreve med (tror jeg nok) og får følgende fejl.
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in C:\Program Files\wamp\www\cmsmadesimple\modules\nuSOAP\classes\nusoap.php on line 2655

Er der nogen  der har en ide?
Hilsen Lars
soren
Forum Members
Forum Members

Re: Fatal error

Post by soren »

Hej igen Lars

Er dit CMSMailer modul opsat korrekt.
Du kan der sende en test mail til dig selv.

Jeg er dog bange for, at du ikke kan bruge NMS fra en local server.
Du må dog ikke hænge mig op på dette.
Jeg har prøvet fra min locale server, og kan ikke få det til at virke.
Den viser godt nok, at det er afsendt men det kommer ikke frem.

Søren
FELIXONE
New Member
New Member

Post by FELIXONE »

Hej Søren og tak for dit svar. Det er da utroligt (men også rart) så meget du ved. Nå men læsninger er så måske, at vente med at installerede modulet, indtil jeg har lagt hele CMS´et op hos one.com som jeg har valgt som udbyder. Med henblik på om mit CMSmailermoduer er opsat ok, ved jeg det ikke, har nemlig slet ikke tænkt på dette endnu. Kan dog godt se, at det skal være i forden før end at man evt. kan bruge det andet tillægsmodul.

hilsen Lars

P.S. Nu prøver jeg lige med et tillægsspørgsmål. Er det modul jeg har valgt (ville importere) til at lave et nyhedsbrev med "NMS" et godt valg /det bedste eller findes der andre og bedre moduler? Spørger fordi jeg ikke aner en pind om det.
soren
Forum Members
Forum Members

Post by soren »

Hej Lars

Nej, det er ikke fordi jeg ved alverden.
Jeg har blot haft de samme problemer som dig.

One.com kører med Safemode On, det kan godt give lidt problemer.
Dette vil især vise sig ved upload af filer. Dette gør jeg alligevel med et FTP program.

Jeg har dog valgt et selskab, hvor man selv kan bestemme om Safemode skal være On eller Off.

Jeg tror, at NMS er udmærket, dog har jeg indtil videre kun testet det.

Søren
dropster
Forum Members
Forum Members

Post by dropster »

FELIXONE wrote: Hej igen Så har jeg et nyt problem.
Har været inde i moduladministration og forsøgt at hente et modul "NMS" et modul til at lave nyhedsbreve med (tror jeg nok) og får følgende fejl.
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in C:\Program Files\wamp\www\cmsmadesimple\modules\nuSOAP\classes\nusoap.php on line 2655

Er der nogen  der har en ide?
Hilsen Lars
Er problemet at du gerne vil installere modulet og den giver dig timeout ?

For så kan du hente modulet som en zipfil og derefter uploade det(efter det er pakket ud), og så installere det under moduladministration.
FELIXONE
New Member
New Member

Post by FELIXONE »

Hej dropster
Tak for dit svar. Ja jeg vil gerne installere modulet for at prøve det af. Da jeg er ny udi denne verden, har jeg fundet ud af at have programmet på en apachserver på min maskine og så vil jeg gerne kunne lege/teste her, inden jeg skal have op hos min udbyder.

Jeg vil prøve din løsning af. Men i denforbindelse ved jeg ikke om jeg får fat i det rigtige modul, fårstået på den måde, at når jeg står i modulmanager i admin panelet, kan jeg se en vis mængde moduler, som man kan hente og installere, det var jo så også det jeg forsøgte i første omgang, (jeg har sat mit system til kun at vise de nyeste), men når man går ind CMS hjemmeside kan man finde godt nok de samme modluler men også flere http://dev.cmsmadesimple.org/project/list/module. Hvordan sikrer jeg mig, at jeg får den rigtige version eller i det hele taget om der er en andet og bedre modul

hilsen Lars
dropster
Forum Members
Forum Members

Post by dropster »

FELIXONE wrote: Hvordan sikrer jeg mig, at jeg får den rigtige version eller i det hele taget om der er en andet og bedre modul

hilsen Lars
Jeg kigger altid her http://dev.cmsmadesimple.org/project/list/module

og henter moduler enten som XML eller zip filer

Jeg synes som oftest at de nyeste versioner ligger der.

/dropster
Post Reply

Return to “Danish - Dansk”