Als ik aangelogd ben op CMS MS, krijg ik de vervaardigde pagina's niet te zien.
Ik navigeer via de bovenbalk naar "Inhoud" en dan "Pagina's" , normaal krijg ik dan een overzicht van alle vervaardige pagina's te zien. Nu krijg ik alleen een bovenste blok waarin staat: Huidige pagina's (zonder link) en uitleg (met een link)
Andere gebruikers krijgen de pagina's wel te zien.
Als ik aanlog aan nieuwe gebruiker krijg ik de pagina's wel te zien.
Na enige tijd gebeurt er hetzelfde voor door mij aangemaakte en gebruikte nieuwe gebruiker. Weet iemand wat er aan de hand is?
Dank
Met vriendelijke groeten
Max K
P.S. 1 Ik heb ontdekt wanneer het probleem zich voordoet. Nl. als je op de admin/listcontent.php pagina bent. En op deze pagina onderaan klikt op : Vouw alle secties open. Dan krijg je als pop-up bericht: "Error: De XML response that was returned from the server is invalid.
Received:" Bij het weer opvragen van de listcontent.php worden geen pagina's meer getoond.
Andere gebruikers blijven de gehele pagina wel gepresenteerd krijgen.
Is dit een bug?
Kan ik de listcontent.php het voor de betreffende gebruikers weer op actief krijgen of moeten zij een nieuwe gebruikersnaam krijgen?
P.S. 2: Onderstaand informatie over mijn implementatie:
Cms Version: 1.4.1
Installed Modules:
CMSMailer: 1.73.14
MenuManager: 1.5.1
ModuleManager: 1.2.1
News: 2.8.2
nuSOAP: 1.0.1
Search: 1.5.1
ThemeManager: 1.0.8
TinyMCE: 2.4.5
FormBuilder: 0.5.4
Calendar: 1.0
FileManager: 0.4.1
Printing: 0.2.5
CGExtensions: 1.10.1
Forum: 0.9.2
Config Information:
php_memory_limit:
process_whole_template: true
max_upload_size: 2000000
default_upload_permission: 664
assume_mod_rewrite: false
page_extension:
internal_pretty_urls: false
use_hierarchy: false
Php Information:
safe_mode: Off (Nee)
phpversion: 5.2.3-1ubuntu6.4
memory_limit: 16M
max_execution_time: 30
gd_version: 2
session_save_path: /tmp (0777)
Server Information:
Server Api: apache2handler
Server Db Type: MySQL (mysql)
Server Db Version: 5.0.51a
----------------------------------------------
Probleem: Pagina's krijg ik niet te zien
Moderator: velden
Probleem: Pagina's krijg ik niet te zien
Last edited by MaxK on Wed Dec 31, 2008 4:43 pm, edited 1 time in total.
Re: Probleem: Pagina's krijg ik niet te zien
MaxK,
Kun je iets meer vertellen over je implementatie?
Het lijkt om CustomContent te gaan.
Welke modules? Versie?
Duketown
Kun je iets meer vertellen over je implementatie?
Het lijkt om CustomContent te gaan.
Welke modules? Versie?
Duketown
Het probleem deed zich net weer voor. Zie de twee post scripts die ik aan mijn oorspronkelijk bericht heb toegevoegd.
Dank voor een eventuele reactie en groeten
MaxK
Dank voor een eventuele reactie en groeten
MaxK
Een volgend bericht:
Ik heb ontdekt wanneer het probleem zich voordoet. Nl. als je op de admin/listcontent.php pagina bent. En op deze pagina onderaan klikt op : Vouw alle secties open. Dan krijg je als pop-up bericht: "Error: De XML response that was returned from the server is invalid.
Received:" Bij het weer opvragen van de listcontent.php worden geen pagina's meer getoond.
Mijn vragen zijn nu:
Is dit een bug?
Is die op te lossen?
Kan ik de listcontent.php het voor de betreffende gebruikers weer op actief krijgen of moeten zij een nieuwe gebruikersnaam krijgen?
Ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee.
Groeten
MaxK
Ik heb ontdekt wanneer het probleem zich voordoet. Nl. als je op de admin/listcontent.php pagina bent. En op deze pagina onderaan klikt op : Vouw alle secties open. Dan krijg je als pop-up bericht: "Error: De XML response that was returned from the server is invalid.
Mijn vragen zijn nu:
Is dit een bug?
Is die op te lossen?
Ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee.
Groeten
MaxK
Hoi Max,
Op de overzichtspagina van de webpagina's heb ik dezelfde foutmelding ook wel eens gehad. Ik heb het nooit kunnen herleiden naar een daadwerkelijke fout of storing. Vaak bij het in- of uitklappen van de boom kwam deze melding. Even met F5 refreshen en de pagina was weer normaal.
Heb dus geen directe oplossing en weet ook niet of het een echte bug is, het komt bij mij sporadisch voor. Niet structureel.
Zie dat je nog op 1.4.1 werkt. Als je een goede backup hebt gemaakt kun je wellicht proberen of na een upgrade naar 1.5.1 het probleem voor je opgelost is...
Rolf
Op de overzichtspagina van de webpagina's heb ik dezelfde foutmelding ook wel eens gehad. Ik heb het nooit kunnen herleiden naar een daadwerkelijke fout of storing. Vaak bij het in- of uitklappen van de boom kwam deze melding. Even met F5 refreshen en de pagina was weer normaal.
Heb dus geen directe oplossing en weet ook niet of het een echte bug is, het komt bij mij sporadisch voor. Niet structureel.
Zie dat je nog op 1.4.1 werkt. Als je een goede backup hebt gemaakt kun je wellicht proberen of na een upgrade naar 1.5.1 het probleem voor je opgelost is...
Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Rolf,
Dank voor de reactie.
Ondertussen heb ik ondekt dat het voorkomt als je teveel menu-item wil uitklappen op het pagina=overzicht. Na een bepaald aantal menu-item die je uitklapt, krijg je deze foutmelding.
Helaas heeft het verversen met F5 bij mij geen resultaat, de pagina's blijven onzichtbaar.
De enige oplossing is:
1. om een nieuwe gebruiker aan te maken
2. niet te veel menu-items open te willen klappen op het pagina overzicht.
Groeten
MaxK
Dank voor de reactie.
Ondertussen heb ik ondekt dat het voorkomt als je teveel menu-item wil uitklappen op het pagina=overzicht. Na een bepaald aantal menu-item die je uitklapt, krijg je deze foutmelding.
Helaas heeft het verversen met F5 bij mij geen resultaat, de pagina's blijven onzichtbaar.
De enige oplossing is:
1. om een nieuwe gebruiker aan te maken
2. niet te veel menu-items open te willen klappen op het pagina overzicht.
Groeten
MaxK
Je zou eens kunnen kijken of je je memory-limit van PHP kunt verhogen. Het kan ook zijn dat dat de oorzaak is..
Ronny
Ronny