Hallo allemaal,
Wie heeft er ervaring bij het gebruik van CMSMS op planet.nl ? Ik heb de boel daar geïnstalleerd precies zoals ik dat bij een andere provider gedaan heb (waar het dus gewoon werkt) en bij planet/kpn werkt het dus niet lekker.
Als ik inlog op het admin gedeelte dan krijg ik het dashboard wel te zien maar wanneer ik op inhoud > pagina's klik dan krijg ik onder het menu en snelmenu alleen maar wit te zien. dus totaal geen weergave. Waar kan dit aan liggen ? Er staat nog wel een melding open dat php in safemode (veilige modus) staat, weet niet of dat er mee te maken heeft maar dat lijkt me niet. Wie kan me helpen ?
Gr john
CMSMS adminpanel werkt half bij planet.nl (Nu KPN)
Moderator: velden
-
- Forum Members
CMSMS adminpanel werkt half bij planet.nl (Nu KPN)
Last edited by jisgoodforyou on Sat Dec 13, 2008 5:58 pm, edited 1 time in total.
Re: CMSMS werkt half bij planet.nl (Nu KPN)
Hoi John,
Heb geen ervaring met Planet, wel met Safemode...
De safemode moet 'off' zijn.
Je kunt dit zelf doen via php.ini, maar de eenvoudigste manier is om de helpdesk te mailen of zij deze uit willen zetten.
Dan maar even verder kijken of je admin probleem is opgelost.
succes, Rolf
Je kunt dit zelf doen via php.ini, maar de eenvoudigste manier is om de helpdesk te mailen of zij deze uit willen zetten.
succes, Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Re: CMSMS adminpanel werkt half bij planet.nl (Nu KPN)
SafeMode uit laten schakelen is inderdaad een goede optie.
Voor de backend zou het echter niet uit mogen maken, je zou even kunnen kijken in SystemInformation, wat je php-memory is...
Ronny
Voor de backend zou het echter niet uit mogen maken, je zou even kunnen kijken in SystemInformation, wat je php-memory is...
Ronny
-
- Forum Members
Re: CMSMS werkt half bij planet.nl (Nu KPN)
Ok, zal met de helpdesk bellen, maar ik vraag me af of dat wat uitmaakt voor het benaderen van inhoud > pagina's.Rolf wrote: Hoi John,
succes, Rolf
Hij laat alleen de pagina's zien die onder het menukeuze CMS staan en 1 pagina (systeemverificatie) die onder de menukeuze website beheer staat.
-
- Forum Members
Die pagina opent hij ook niet eens, Hij laat alleen de pagina's zien die onder het menukeuze CMS staan en 1 pagina (systeemverificatie) die onder de menukeuze website beheer staat.RonnyK wrote: SafeMode uit laten schakelen is inderdaad een goede optie.
Ronny
En als je eens een pagina aanmaakt, waarin alleen.
Als je die aanroept, kun je ook gegevens bekijken, Deze later wel verwijderen, zodat de info niet misbruikt kan worden....
Ronny
staat. Deze pagina kun je gewoon in de root van je site zetten, en oproepen. Dus niet in CMSMS als content-pagina maken, maar een losse .php file.
Als je die aanroept, kun je ook gegevens bekijken, Deze later wel verwijderen, zodat de info niet misbruikt kan worden....
Ronny
-
- Forum Members
Haha, nou tot mijn grote verbazing werkt dat niet eens..... Als ik hetzelfde bestand op mijn andere domein zet dan krijg ik wel netjes het overzicht.... Hier is meer aan de hand of niet..RonnyK wrote: En als je eens een pagina aanmaakt, waarin alleen.
staat. Deze pagina kun je gewoon in de root van je site zetten, en oproepen. Dus niet in CMSMS als content-pagina maken, maar een losse .php file.
Ronny
Gr john
ALs je al niet eens een reguliere php-pagina kunt openen, is het misschien verstandig Planet eens te vragen....
Ronny
Ronny