Hej
Jeg vil gerne have kontakt til en god freelance webdesigner/phpkyndig til at lave tilpasning og design af et kørende CMS Made Simple-system.
Der bliver leveret billedmateriale til grafisk design og der ville godt kunne tages udgangspunkt i en allerede kørende skabelon.
CMSMS systemet skal indeholde følgende moduler:
Calender
News
Gallery
Frontenduser
etc.
Systemet er til en forening.
Hvis nogen kender en profil vil jeg blive glad...
CMSMS kyndig designer søges
Moderator: Silmarillion
- Silmarillion
- Dev Team Member
Re: CMSMS kyndig designer søges
Hejsa
Jeg er blandt kerneprogrammørerne i cmsms, så jeg kender ret godt til de tekniske dele af sagen, og jeg arbejder sammen med flere professionelle grafiske designere, som sikkert vil kunne tage sig af de grafiske ting. Hvis det lyder interessant, så skriv en PM til mig, så sætter jeg eller en af mine designere sig i kontakt med dig.
Mvh
Morten
Jeg er blandt kerneprogrammørerne i cmsms, så jeg kender ret godt til de tekniske dele af sagen, og jeg arbejder sammen med flere professionelle grafiske designere, som sikkert vil kunne tage sig af de grafiske ting. Hvis det lyder interessant, så skriv en PM til mig, så sætter jeg eller en af mine designere sig i kontakt med dig.
Mvh
Morten
Hej MortenSilmarillion wrote: Hejsa
Mvh
Morten
Jeg har sendt dig en PM
/Whels
- Silmarillion
- Dev Team Member
wow, så kun denne ved et tilfælde... jeg har ingen PM fået her på forummet! Beklager, manglende svar, men der er ikke kommet noget!
m.
m.