Hallo,
Ik heb een handleiding gevonden over hoe ik een module kan schrijven voor CMS MadeSimple. Prima handleiding, alleen deze handleiding gaat alleen over de frondend.
Weet iemand waar ik een handleiding kan vinden over hoe ik het backend gedeelte kan opzetten?
Groet,
Bas
Module schrijven
Moderator: velden
Re: Module schrijven
Bas,
Heb je al op: http://wiki.cmsmadesimple.org/index.php/User_Handbook/Developers_Guide gekeken?
Duketown
Heb je al op: http://wiki.cmsmadesimple.org/index.php/User_Handbook/Developers_Guide gekeken?
Duketown
De Skeleton module is ook een mooi "hands-on" startpunt.
Misschien heb je hier wat aan (zie attachment, eigen "skeleton" met soortgelijke functie als de Skeleton module, deze heeft ook database entries/"items" aan te passen vanuit de admin, instelbare items per pagina voor zowel front- als backend en frontend template is editable vanuit de admin).
Grtz,
D
Misschien heb je hier wat aan (zie attachment, eigen "skeleton" met soortgelijke functie als de Skeleton module, deze heeft ook database entries/"items" aan te passen vanuit de admin, instelbare items per pagina voor zowel front- als backend en frontend template is editable vanuit de admin).
Grtz,
D
Last edited by Anonymous on Sat Dec 06, 2008 11:46 am, edited 1 time in total.
Hmm, er zat nog een foutje in de class.MySkeletonAdmin.php 
had moeten zijn (hernoemde class, module gebruikt normaal een andere, framework module):
Hier een nieuwe/werkende versie.
Grtz,
D

Code: Select all
$this->tabs['entries'] = new CMSModuleAdminTab('entries', 'Entries');
$this->tabs['template'] = new CMSModuleAdminTab('template', 'Template');
$this->tabs['preferences'] = new CMSModuleAdminTab('preferences', 'Module Preferences');
$this->SetActiveTab('entries');
Code: Select all
$this->tabs['entries'] = new MySkeletonAdminTab('entries', 'Entries');
$this->tabs['template'] = new MySkeletonAdminTab('template', 'Template');
$this->tabs['preferences'] = new MySkeletonAdminTab('preferences', 'Module Preferences');
$this->SetActiveTab('entries');
Grtz,
D
- Attachments
-
[The extension xml has been deactivated and can no longer be displayed.]
Last edited by Anonymous on Sat Dec 06, 2008 11:52 am, edited 1 time in total.