[Opgelost]Tiny MCE instelling

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
fleur
Forum Members
Forum Members

[Opgelost]Tiny MCE instelling

Post by fleur »

Via Tiny MCE gaat de eindgebruiker teksten aanpassen op een website. Echter Tiny MCE start standaard met de HTML layout. De gebruiker dient dan telkens onder het scherm de WYSISYG knop uit te zetten om de normale layout met de knoppen te krijgen.

Weet iemand waar kan ik dit veranderen, zodat de gebruiker meteen het "normale"scherm krijgt?
CMSMS versie is 1.4.1
Tiny MCe versie is 2.4.5

Ik heb de instellingen van Tiny al gereset naar default waarden, maar dat helpt niet.
Last edited by fleur on Wed Nov 26, 2008 8:08 pm, edited 1 time in total.
Dee
Power Poster
Power Poster

Re: Tiny MCE instelling

Post by Dee »

Vreemd, het lijkt daar omgekeerd te werken.
Als in de Tiny instellingen "Show checkbox to turn wysiwyg on/off:"/"Aanvinkvak tonen om wysiwyg aan of uit te zetten:" is aangevinkt begint de editor normaal met dat vinkje aan en de volledige editor en kun je het vinkje uitzetten om de code zonder WYSIWYG te bewerken.
Werkt hier zoals verwacht met dezelfde versies.

Geen idee hoe je dit kan oplossen, heb je al geprobeerd de TinyMCE module te de-installeren en opnieuw te installeren?
Misschien versie 2.4.8 proberen?

Grtz,
D
Last edited by Anonymous on Wed Nov 26, 2008 2:48 pm, edited 1 time in total.
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Re: Tiny MCE instelling

Post by RonnyK »

Als je zonder WYSIWYG wil werken, kun je in de user-preferences, de optie voor een "WYSIWYG" uitschakelen. Als daar TinyMCE staat, dan zal deze als wysiwyg gestart worden, hij is echter dan uit te schakelen met de knoppen....

Ronny
fleur
Forum Members
Forum Members

Re: (Opgelost)Tiny MCE instelling

Post by fleur »

Op een of andere manier staat het nu wel goed. Ik heb bij de settings van Tiny, tab Advanced, het WYSIWYG veld leeg gemaakt. De pagina's worden nu goed geopend.
Het WYSIWYG veld staat nu uit zichzelf weer aan in Advanced. Het lijkt erop dat dit een Toggle veld is.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”