Jeg har kikket på Lightbox 2, som jeg synes kunne være sjovt at bruge på et cmsmadesimple jeg anvender.
Jeg ahr prøvet at google efter en vejledning til cmsmadesimple, men ikke fundet noget brugbart. Er der nogen i dette forum, som bruger det og i bekræftende fald hjælpe mig med en vejledning???
Lightbox 2
Moderator: Silmarillion
- Silmarillion
- Dev Team Member
Re: Lightbox 2
hej eksfynbo
Jeg har ikke prøvet lightbox2, men jeg arbejdet lidt med at integrere andre lignende systemer i NeoGallery-modulet, som du evt. kan kigge på. Jeg tror ret nemt at LB2 også ville kunne integreres, hvis det er noget der har interesse.
Mvh
Morten
Jeg har ikke prøvet lightbox2, men jeg arbejdet lidt med at integrere andre lignende systemer i NeoGallery-modulet, som du evt. kan kigge på. Jeg tror ret nemt at LB2 også ville kunne integreres, hvis det er noget der har interesse.
Mvh
Morten
Re: Lightbox 2
Hej Morten
Jeg synes lightbox 2 har lige det, jeg søger. Jeg har selv prøvet at intergrere lightbox 2, men det ikke lykkedes for mig. Jeg får ikke de effecter frem jeg gerne vil have. Det ville være lækkert, hvis du kunne finde en løsning.
Niels Orla
Jeg synes lightbox 2 har lige det, jeg søger. Jeg har selv prøvet at intergrere lightbox 2, men det ikke lykkedes for mig. Jeg får ikke de effecter frem jeg gerne vil have. Det ville være lækkert, hvis du kunne finde en løsning.
Niels Orla