Op de site www.de-schelp.nl heb ik het hoofdmenu gescheiden van het submenu.
Ieder heeft zijn eigen template. Wanneer ik de site in IE oproep gaat alles prima, maar wanneer ik hem open in firefox of een andere browser, dan komt het submenu dwars door het hoofdmenu te staan.
Wie weet hiervoor een oplossing??
Met vriendelijke groet,
Sander Wielemaker
Problemen met gesplitst menu
Moderator: velden
Re: Problemen met gesplitst menu
Met Firefox 3.0.3 onder Windows kan ik geen problemen ontdekken (submenu's staan gewoon aan de linkerkant, onder het horizontale hoofdmenu en links van de content).
Grtz,
D
Grtz,
D
Op de home gaat het nog goed, maar zodra de pagina Partycentrum wordt geopend, dan beginnen de problemen....
Groet,
Sander
Groet,
Sander
Hoi Dee,
Het probleem is inmiddels niet meer actueel omdat de website is vernieuwd, maar zoals je in je screendump kunt zien is het gedeelte na Partycentrum in het hoofdmenu vervangen door een aantal items uit het submenu...
Sorrie, misschien was 'dwars er doorheen' wat vaag, maar de menu-items kloppen niet..
Groeten,
Sander Wielemaker
Het probleem is inmiddels niet meer actueel omdat de website is vernieuwd, maar zoals je in je screendump kunt zien is het gedeelte na Partycentrum in het hoofdmenu vervangen door een aantal items uit het submenu...
Sorrie, misschien was 'dwars er doorheen' wat vaag, maar de menu-items kloppen niet..
Groeten,
Sander Wielemaker