Overzetten CMSMS

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
wallie-s
New Member
New Member

Overzetten CMSMS

Post by wallie-s »

Hai allen,

Ik heb mijn cmsms eerst lokaal met MAMP in elkaar gezet. Zo had
ik de mogelijkheid om lekker snel te werken.

Nu wil ik hem overzetten naar mijn hosting bij Strato.nl (Powerweb pakket)
Ik heb de aanwijzingen opgevolgd in de manual, cache geleegd, bestanden en database overgezet, config.php aangepast..
Alleen, het werkt nog niet echt. Kijk maar op www.ewaldsarneel.nl

Inloggen als admin kan ik wel, ik zie dan vooral bij de modules teksten zoals: -- Add me - module:xxx
bij systeem informatie krijg ik de error:

string(55) "Smarty error: unable to read resource: "systeminfo.tpl""

iemand een idee waar ik moet zoeken? Alvast bedankt!

EDIT:

Ondertussen is het allemaal grotendeels voor elkaar, Mijn config file klopte niet. Ik moest even in php info de juiste
bestandsstructuur afkijken. Ook hielp het daarna om de cache te legen.

Vreemd genoeg moest ik sommige modules zoals album opnieuw instaleren. Ik had verwacht dat die
wel gelijk mee zouden draaien. De Filemanager module werkt nog niet. Deze heb ik al opnieuw geinstaleerd, maar
hij blijft de melding:--Add Me - module:FileManager string:moddescription-- geven..
Iemand een idee?
Last edited by wallie-s on Thu Nov 13, 2008 9:22 pm, edited 1 time in total.
freakstar

Re: Overzetten CMSMS

Post by freakstar »

Wat ik meestal doe is op m'n testserver ontwikkelen en na het overzetten naar de live server de installatie nog een keer uitvoeren. Even goed opletten dat je je eigen config settings daarna nog weer aanpast maar verder weet je dan direct zeker dat alles goed zit.
Dee
Power Poster
Power Poster

Re: Overzetten CMSMS

Post by Dee »

wallie-s wrote: De Filemanager module werkt nog niet. Deze heb ik al opnieuw geinstaleerd, maar
hij blijft de melding:--Add Me - module:FileManager string:moddescription-- geven..
Iemand een idee?
Welke versie heb je geinstalleerd? De laatste versie (0.4.1) van FileManager maakt deel uit van de core, de laatste versie verkrijgbaar via ModuleManager en de Forge (0.3.0b1) is verouderd.

Grtz,
D
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”