Ik ben bezig met een website voor een makelaar. Hij wil graag kunnen zien hoe vaak dat bijvoorbeeld huis x is bekeken in het overzicht van huizen dat hij op z'n website heeft. Te zien door zowel de bezoeker van de website en natuurlijk hemzelf.
Voorbeeld:
Iris 1, 1234 AB Plaatsnaam (17x bekeken)
Begonia 5, 5678 CD Plaatsnaam (1x bekeken)
Heeft iemand daar een oplossing voor? Ik heb al naar verschillende modules gekeken, maar niks wat hierop aansluit. Of moet ik voor een minder mooie oplossing kiezen en bijvoorbeeld de Blog Made Simple hiervoor gebruiken? (Ik ga ervan uit dat in BMS wel zoiets zit.)
Alvast bedankt voor het meedenken.
Teller - Aantal keren bezocht (statistics) voor makelaar
Moderator: velden
Re: Teller - Aantal keren bezocht (statistics) voor makelaar
Idd, zowel Statistics als HitCounter doen dit per pagina...
Ikzelf gebruik hitcounter, voor de eenvoudige hits-telling. Bij het testen van de nieuwe 1.5-versie ben ik met Statistics aan de slag gegaan, waarbij meer informatie wordt opgeslagen.
Ronny
Ikzelf gebruik hitcounter, voor de eenvoudige hits-telling. Bij het testen van de nieuwe 1.5-versie ben ik met Statistics aan de slag gegaan, waarbij meer informatie wordt opgeslagen.
Ronny
Beiden bedankt voor het snelle antwoord. Ik had al eerder heel snel naar statistics gekeken, kon het toen gek genoeg niet echt werkend krijgen. Ik zat er nog eens naar kijken.
Ik gebruik 1.4.1 en hierbij is statistics niet verenigbaar