[Opgelost] Submenus

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Dee
Power Poster
Power Poster

Re: Submenus

Post by Dee »

Om de cijfertjes kwijt te raken kun je dit toevoegen aan de stylesheet (of de "Accessibility and cross-browser tools" stylesheet koppelen aan het sjabloon):

Code: Select all

/* 
definition tags are also hidden 
these are also used for menu links    
*/
dfn {
   position: absolute;
   left: -1000px;
   top: -1000px;
   width: 0;
   height: 0;
   overflow: hidden;
   display: inline;
}
/* end accessibility */
De stylesheet die voor het menu gebruikt wordt moet gekoppeld zijn aan het gebruikte sjabloon.
(de stijldefinities moeten in 1 van de gekoppelde stylesheets staan).

Grtz,
D
Cyroq
Forum Members
Forum Members

Post by Cyroq »

Bedankt! Het werkt nu zoals ik wil :)
Toch snap ik 1 ding nog niet, logischerwijs zou inderdaad het sjabloon voor het menu een verwijzing naar de css opmaak moeten hebben (zoals hij nu heeft naar het nieuwe menu en Accessibility). Er staat een stylesheet maar het enige wat erin staat is dit.
(even een externe link om een grote lap code te voorkomen)
Ik kan daar niets vinden over het menu. Er zouden ook plaatjes in het menu moeten staan die als knoppen dienen (met rollover enzo) en dan is ook nergens terug te vinden.
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

Heb je de oorspronkelijke site nog beschikbaar?
Je zou dan eens in de bron kunnen kijken (via het menu van je browser) en in de head-sectie kijken naar <link rel="stylesheet" type="text/css"

In de site die je nu online hebt staan zie ik daar niets wat wat toevoegd aan de menu-opmaak, maar misschien in de oorspronkelijke site wel?
Cyroq
Forum Members
Forum Members

Post by Cyroq »

Vreemd, in de oude versie zie ik geen verschil met de nieuwe, behalve dat de nieuwe versie de regel

erbij heeft. Verder geen andere links...
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

Heb je de oude versie nog online staan ergens? Zou je daarvan een link willen plaatsen of aan mij PB-en?
Cyroq
Forum Members
Forum Members

Post by Cyroq »

Nee ik heb de oude versie overschreven, ik kan wel heel even de instellingen terug zetten naar hoe het eerst was, maar dit kan maar enkele minuten duren ofzo omdat dan natuurlijk de site niet meer up to date is (de site is momenteel ook in gebruik).
Misschien even per PM regelen? Tenzij het te lastig is.
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

Mijn idee was om even de bron van de oorspronkelijke site te bekijken, om zo te achterhalen hoe de opmaak van het oude menu eruit zag. Als je die niet meer online hebt staan wordt de zoektocht lastiger, dus dan heeft het verder niet zoveel zin.
Cyroq
Forum Members
Forum Members

Post by Cyroq »

Dan laten we het wel zo zitten. Ik heb nu in ieder geval wat ik wilde, ook al is het zonder de oude opmaak gevonden te hebben ;)
Bedankt! En dit topic kan sluiten denk ik.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”