In de (denk ik) nieuwe versie kan ik met TinyMCE niet meer naar een pagina met subpagina's linken?
Is hier een oplossing voor? Vrij onhandig...
[Opgelost] Intern linken naar pagina met subpagina's wil niet
Moderator: velden
[Opgelost] Intern linken naar pagina met subpagina's wil niet
Last edited by freakstar on Wed Sep 17, 2008 9:01 am, edited 1 time in total.
Re: Intern linken naar pagina met subpagina's wil niet
Mogelijk kun je dit oplossen door de instellingen van TinyMCE te herstellen naar oorspronkelijke waarden.
Kies in menu Uitbreidingen voor TinyMCE en klik onderaan de pagina op de button "Herstel instellingen"
Kies in menu Uitbreidingen voor TinyMCE en klik onderaan de pagina op de button "Herstel instellingen"
Als ik mij niet vergis is dit reeds opgelost. Enkel is de parent-pagina niet zichtbaar op de parent-positie om te linken, maar is deze linkbaar als bovenste link in de lijst met subpagina's
Ronny
Ronny
Heb ik geprobeerd, heeft niet geholpen.Jos wrote: Mogelijk kun je dit oplossen door de instellingen van TinyMCE te herstellen naar oorspronkelijke waarden.
Dat snap ik niet?RonnyK wrote: Als ik mij niet vergis is dit reeds opgelost. Enkel is de parent-pagina niet zichtbaar op de parent-positie om te linken, maar is deze linkbaar als bovenste link in de lijst met subpagina's
Ronny
Als ik bij een andere site kijk die nog op 1.3.1 draait zie ik bij de parent pagina in het submenu de parent pagina nog een keer staan, die kan ik dan gebruiken. Dit is bij 1.4 niet het geval blijkbaar??

In versie 1.4 of in 1.4.1?
Ronny
Ronny
Erg scherp, het ging om 1.4.
Upgrade naar 1.4.1 voldoet.
Upgrade naar 1.4.1 voldoet.