Hej igen
1. Jeg bruger Fckeditor, men jeg har et problem, når jeg vil skrive en ny side.
Fckeditor er for smal og det bevirker at jeg ikke kan se alle de værktøj, som er med.
2. Jeg har brug for en besøgstæller på forsiden nede i footer delen, hvordan får jeg sådan en implementeret.
Er der nogen der kan hjælpe mig.
På forhånd tak
Venlig hilsen
Eksfynbo
Fckeditor + Besøgstæller
Moderator: Silmarillion
Re: Fckeditor + Besøgstæller
Du kan bruge Visitor modulet eller Statistics modulet til det - jeg bruger selv Statistics, så kan man også se lidt andet.eksfynbo wrote:
2. Jeg har brug for en besøgstæller på forsiden nede i footer delen, hvordan får jeg sådan en implementeret.
Det skal lige siges jeg har kun brugt Statistics, så jeg kan ikke lige sige hvordan Visitor modulet er.
/Kim
Last edited by dropster on Fri Sep 05, 2008 1:03 am, edited 1 time in total.
Hej Kim
Jeg har hentet og installeret statistic modulet og jeg kan godt se de mange muligheder, som er i det. Jeg mangler dog en ting. Jeg vil gerne kunne se antal besøgende i footer delen. Kan det lade gøre.
Visitor modulet virker ikke på den nyeste version af cmsmadesimple.
Venlig hilsen
eksfynbo
Jeg har hentet og installeret statistic modulet og jeg kan godt se de mange muligheder, som er i det. Jeg mangler dog en ting. Jeg vil gerne kunne se antal besøgende i footer delen. Kan det lade gøre.
Visitor modulet virker ikke på den nyeste version af cmsmadesimple.
Venlig hilsen
eksfynbo
Jeg har fået løst problemet med Fckeditor. Jeg skulle bare vælge en fast bredde i opsætning.