Ik heb even een vraag m.b.t. het uploadscript dat is vrijgegeven door CMSMS. En dan vooral het descriptionveld. Dit is echt een enorm breed en hoog veld. Is deze kleiner te maken?
Ik heb alle .tpl en .php pagina's al doorgekeken maar niks kunnen vinden om cols="50" bijvoorbeeld van te maken. Kan iemand me helpen?
Niels
Uploadform [description] Topic is solved
Moderator: velden
Re: Uploadform [description]
Niels,
volgens mij zou je dat gewoon middels de CSS kunnen regelen, dus het veld in een stylesheet opnemen en de gewenste breedte opgeven.
Ronny
volgens mij zou je dat gewoon middels de CSS kunnen regelen, dus het veld in een stylesheet opnemen en de gewenste breedte opgeven.
Ronny
Dat is ook ene probleem, want het uploadform heeft geen stylesheet/css... En zou ook niet weten hoe het uploadveld heet dus weet ook niet hoe het dan moet.
Of kan ik gewoon doen:
upload {
cols: 50;
rows:3;
}
Of kan ik gewoon doen:
upload {
cols: 50;
rows:3;
}
Niels,
heb je een link. Dan kan ik even kijken. Ik weet niet of je FF gebruikt, die heeft een WebDeveloper extension, waarmee je kunt kijken welke velden aktief zijn. Dat kan makkelijk zijn om te zien welke elementen gestyled kunnen/moeten worden.
Ronny
heb je een link. Dan kan ik even kijken. Ik weet niet of je FF gebruikt, die heeft een WebDeveloper extension, waarmee je kunt kijken welke velden aktief zijn. Dat kan makkelijk zijn om te zien welke elementen gestyled kunnen/moeten worden.
Ronny