Verjaardagskalender aanmaken: tips? Topic is solved

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Arno

Verjaardagskalender aanmaken: tips?

Post by Arno »

Ik zou graag een verjaardagskalender maken, en het liefst eentje die ik via het cms kan bijhouden. Resultaten moeten weergegeven worden op een agendapagina met alle verjaardagen van het hele jaar op 1 pagina. Via standaard agenda-items in een aparte verjaardags-categorie lukt me dat wel, alleen weet ik niet hoe ik ervoor kan zorgen dat ze er altijd staan; normaliter worden oude agenda-items niet meer weergegeven.

Dus eigenlijk kortgezegd: Is er een mogelijkheid om agenda-items jaarlijks terug te laten keren?

Groeten, Arno
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Re: Verjaardagskalender aanmaken: tips?

Post by RonnyK »

Arno,

als ik mij niet vergis heeft de laatste versie van Calendar "recurring events". Ik weet zo niet de functionaliteit van deze events.....

Ronny
Arno

Post by Arno »

Hey, dat zou mooi zijn. Ik werk met versie 7.11 en de nieuwste is inderdaad 7.14. Zou ik die zomaar kunnen upgraden zonder problemen denk je? Ik heb niets in de module-bestanden van Calendar gewijzigd, maar toch vind ik het eng hem zomaar te upgraden.
Arno

Post by Arno »

Inmiddels heb ik hem ge-upgraded naar de laatste versie, zonder problemen. Er zit nu inderdaad een terugkeer-functie is, maar ik krijg verjaardagen van mensen geboren in 2001 niet in m'n calendar-output te zien. Iemand hier ervaring mee?

In mijn pagina heb ik een tabel gemaakt met 12 cellen (voor iedere maand 1) en in iedere cel staat dan deze smarty-tag, waarbij alleen 'month' bij allemaal anders is:

Code: Select all

{cms_module module="Calendar" display="list" month="1"   dblisttemplate="verjaardagen" table_id="Calendar" category="Verjaardagen Puppies"}
Weet iemand wat ik in moet stellen om dan items uit 2001 in m'n overzicht te krijgen? Wanneer ik de datum van de verjaardag op 2008 zet krijg ik ze wel te zien...
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Post by RonnyK »

Misschien even in de settings van de Calendar kijken, en aangeven hoeveel jaar terug je wilt kunnen kijken.

Ronny
Arno

Post by Arno »

RonnyK wrote: Misschien even in de settings van de Calendar kijken, en aangeven hoeveel jaar terug je wilt kunnen kijken.

Ronny
Weet jij misschien waar ik dat kan vinden?  ???
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Post by RonnyK »

Content -> Calendar -> Settings

Ronny
Arno

Post by Arno »

Aha, die instelling. Die had ik al geprobeerd, maar heeft (volgens mij) alleen invloed op hoeveel jaar terug of vooruit je nieuwe items aan kan maken. Heeft voor de weergave helaas geen effect.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”