Links of ubb-codes in gastenboek-entries mogelijk? Topic is solved
Moderator: velden
Links of ubb-codes in gastenboek-entries mogelijk?
Ik zou graag willen dat, wanneer men een url plakt in een nieuw gastenboek-bericht, deze automatisch wordt omgezet in een link. Bij de meeste stand-alone gastenboek is dat wel te realiseren. Is het ook mogelijk om dit in de standaard Guestbook module aan te zetten?
Re: Links of ubb-codes in gastenboek-entries mogelijk?
Arno,
als ik mij niet vergis zit het veld voor de homepage in het gastenboek, of bedoel je in de gewone tekst. Dat zou misschien werken als je een WYSIWYG aanzet voor de invoer.
Ronny
als ik mij niet vergis zit het veld voor de homepage in het gastenboek, of bedoel je in de gewone tekst. Dat zou misschien werken als je een WYSIWYG aanzet voor de invoer.
Ronny
Re: Links of ubb-codes in gastenboek-entries mogelijk?
Hoi Ronny,
De hompage-link functie is niet echt wat ik zoek. Bij ons huidige gastenboek (een stand-alone Talkback script) is het zo mooi dat, wanneer je een url tiept er automatisch een link van gemaakt wordt. Ik zal eens kijken naar die WYSIWYG functie. Nadeel is wel dan je dan die lelijke toolbar krijgt...
Bedankt voor de reactie i.i.g.
Arno
De hompage-link functie is niet echt wat ik zoek. Bij ons huidige gastenboek (een stand-alone Talkback script) is het zo mooi dat, wanneer je een url tiept er automatisch een link van gemaakt wordt. Ik zal eens kijken naar die WYSIWYG functie. Nadeel is wel dan je dan die lelijke toolbar krijgt...
Bedankt voor de reactie i.i.g.
Arno
RonnyK wrote: Arno,
Ronny