Ik gebruik versie 1.2.3 van CMS en 0.4.4 van formbuilder. Als ik een form wil editten lukt dit niet. Geeft geen fout alleen een leeg formbuilder veldje.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
[Opgelost] Formbuilder werkt niet goed
Moderator: velden
[Opgelost] Formbuilder werkt niet goed
Last edited by Postpeer on Tue Mar 25, 2008 10:48 pm, edited 1 time in total.
Re: Formbuilder werkt niet goed
Postpeer,
wat bedoel je precies met een "leeg veldje"? Bedoel je dat de mail die je ontvangt, geen waardes achter de labels heeft staan. Dat kan komen, omdat de Forms, default staan o.b.v. de variable, als jij de naam wijzigt, is de bijbehorende $variabele niet meer dezelfde. je zult de forms dus na moeten lopen. Het eenvoudigst is om de ID's te gebruiken, aangezien die niet wijzigen.
Ronny
wat bedoel je precies met een "leeg veldje"? Bedoel je dat de mail die je ontvangt, geen waardes achter de labels heeft staan. Dat kan komen, omdat de Forms, default staan o.b.v. de variable, als jij de naam wijzigt, is de bijbehorende $variabele niet meer dezelfde. je zult de forms dus na moeten lopen. Het eenvoudigst is om de ID's te gebruiken, aangezien die niet wijzigen.
Ronny
Nee het gaat om een leeg veld, wanneer je een form probeert te maken (editten).
Ik maak dus een nieuw form aan, vul het eerste veld in (bijv. emailadres kiezen uit keuzemenu), dan wil ik een nieuw veld invoegen maar dan komt er niet een lijst van velden maar een leeg scherm (alleen standaard admin omgeving).
Ik maak dus een nieuw form aan, vul het eerste veld in (bijv. emailadres kiezen uit keuzemenu), dan wil ik een nieuw veld invoegen maar dan komt er niet een lijst van velden maar een leeg scherm (alleen standaard admin omgeving).
Ik heb t probleem gevonden, de php buffer was maar 8mb heb ik met htacces verhoogd naar 16MB. Bedankt voor de moeite iig Ronny.