Op een website waar ik mee bezig ben komt een pagina "Vraag en aanbod", een soort (de naam zegt het al) Marktplaats-achtige pagina waar advertenties komen te staan.
Mijn eerste gedachte was om de nieuwsmodule hiervoor te misbruiken, maar ik denk dat dat geen goed plan is.
Welke module kan ik hier het beste voor gebruiken?
Een wens is om door middel van een formulier een advertentie toe te laten voegen (inclusief het uploaden van afbeeldingen?) en dat de beheerder straks alleen de advertentie hoeft te activeren.
Indien er geen module is die dit ondersteund dan ga ik een andere oplossing zoeken, bijvoorbeeld door middel van een form in de formbuilder. Dan is het zaak voor de beheerder om de advertenties zelf toe te voegen.
Alleen dan is nog steeds de vraag: Welke module kan ik hier het beste voor gebruiken?
Vraag en aanbod
Moderator: velden
Re: Vraag en aanbod
Waarom zou news geen goed plan zijn? er zit een front-end submit bij en je kunt zoveel verschillende velden maken als je maar wilt.
Misschien is cgblog nog iets veelzijdiger...
Misschien is cgblog nog iets veelzijdiger...
Re: Vraag en aanbod
Tja, mijn gedachte was: News module is voor nieuws... en er zal vast wel een keer iemand geweest zijn die iets soortgelijks heeft moeten maken en daar een module voor gebruikt heeft.mcDavid wrote:Waarom zou news geen goed plan zijn? er zit een front-end submit bij en je kunt zoveel verschillende velden maken als je maar wilt.
Ik zal eerst eens naar die front-end submit gaan kijken. Wanneer dit niet uitgebreid genoeg is zal ik die cgblog bekijken.mcDavid wrote: Misschien is cgblog nog iets veelzijdiger...
Mocht er echter een alternatieve module zijn dan hoor ik dat alsnog graag.