kan formulier niet verzenden en slider header stopt

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
andre_designer
Forum Members
Forum Members

kan formulier niet verzenden en slider header stopt

Post by andre_designer »

hi

ik heb vaag probleem. Ik heb aan mijn header van website een jquery content slider toegevoegd. (http://www.aakashweb.com/jquery-plugins ... nt-slider/).Deze werkt opzich goed. Voor de afbeeldingen uploaden , de link en de tekst toevoegen heb ik mc factory gebruikt . (Deze module heb ik ook gebruikt op mijn portfolio pagina)

Maar nu heb ik het volgende probleem als ik nu naar volgende pagina ga http://www.gravesteyn.com/contact.html en het formulier daar in vul of de velden gewoon leeg laat dan gebeurd er helemaal niets en m'n slider in m'n header stopt. Voor het formulier aan te maken heb ik de module formbuilder gebruikt. Het formulier heeft gewerkt want ik heb het getest aan het begin van het bouwen van mijn website voor dat ik mcfactory en de slider in mijn website in mijn website heb ingebracht. Maar nu werkt nu werkt m'n formulier niet meer.

Heeft iemand een idee waar dit door komt en wat ik er aan kan doen??

Ik heb zelf het idee dat dit komt door de slider of door mcfactory die een conflict geeft met het formulier. Maar wat kan ik hier aan doen??

En dan heb nog een probleem. Ik heb op de pagina portfolio en contact een blanco tussenruimte tussen m'n header en m'n content . Image Maar wat ik zo raar vind is dat dit alleen op de pagina's is waar modules heb gebruikt. Ook hier de vraag heeft iemand een idee waar dit door komt?? zit er misschien ergens een typo in??Ik heb al gezocht maar ik kan niets vinden.
andre_designer
Forum Members
Forum Members

Re: kan formulier niet verzenden en slider header stopt

Post by andre_designer »

niemand???
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

Het stoppen van de slideshow is een feature 8)
Het lijkt erop dat jouw slider script van elk <input> element een pauzeknop maakt.

Ik vermoed dat de optie controlBt : 'input' daar verantwoordelijk voor is.
Haal die er maar eens uit, inclusief de komma op de regel ervoor, en kijk dan wat er gebeurt
andre_designer
Forum Members
Forum Members

Post by andre_designer »

Ik vermoed dat de optie controlBt : 'input' daar verantwoordelijk voor is.
Haal die er maar eens uit, inclusief de komma op de regel ervoor, en kijk dan wat er gebeurt
Yep dat was 'm. Ik heb controlBt weggehaald en de slideshow werk weer en ik kan het formulier weer vezenden alleen de tussenruimte tussen m'n slider en contentcontainer op m'n portfolio en contact pagina is niet verdwenen. wat me opvalt dat dit de pagina's zijn waar ik andere modules heb gebruikt. Ik weet eigenlijk niet waar dit aan ligt. Misschien een typo ergens .Maar als dat zo is zo ik niet weten waar die dan zit. Ik heb alles na gelopen.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”