problemen met module guestbook

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
CMS-er
Forum Members
Forum Members

problemen met module guestbook

Post by CMS-er »

Beste,

Ik probeerde zojuist de module guestbook te installeren, maar krijg de onderstaande foutmelding:

syntax error, unexpected T_STRING, expecting T_OLD_FUNCTION or T_FUNCTION or T_VAR

Waar staat dit voor? En wat kan ik eraa veranderen?
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben.

Grtz CMS-er
Last edited by CMS-er on Mon Nov 15, 2010 5:50 pm, edited 1 time in total.
CMS-er
Forum Members
Forum Members

Re: problemen met module guestbook

Post by CMS-er »

Beste,

Zojuist heb ik onderstaand bericht geplaatst, maar nou blijkt dat de hele site die melding geeft. Ook als ik pagina's wil wijzigen. Wat is hier aan de hand?

CMS-er wrote: Beste,

Ik probeerde zojuist de module guestbook te installeren, maar krijg de onderstaande foutmelding:

syntax error, unexpected T_STRING, expecting T_OLD_FUNCTION or T_FUNCTION or T_VAR

Waar staat dit voor? En wat kan ik eraa veranderen?
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben.

Grtz CMS-er

deactivated010521

Post by deactivated010521 »

----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:30 pm, edited 1 time in total.
hgpdesign
Forum Members
Forum Members

Post by hgpdesign »

Beste allemaal,

ook ik heb problemen op een van mijn wesites (www.abteam.nl) na de upgrade naar de laatste versie van Guestbook. Mijn gastenboek pagina wordt afgebroken voor de eerste entry. En in het beheerpaneel staat nu bij elke entry na 'ID': '--Add Me - module:Guestbook string:default_guestbook_name-'. Dit duidt waarschijnlijk op het probleem...

Op de homepage heb ik de udt 'laatste gastenboekbericht' staan en ook die werkt niet meer... De foutmelding daar is 'Fout: geen entry_id parameter. Bij mode=entry moet ook een entry_id parameter worden opgegeven.'.

Het heeft altijd prima gewerkt maar nu - na de laatse upgrade - dus niet meer.

Weet iemand hoe ik dit kan repareren?

NB. Ik draai nog op CMSMS 1.6.8 omdat mijn provider (Hostnet) nog met PHP 5.1.6 werkt...

vriendelijke groet,

Ron Hoenson
deactivated010521

----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 5:05 pm, edited 1 time in total.
hgpdesign
Forum Members
Forum Members

Post by hgpdesign »

Arnoud,

bedankt voor je reply! Ik heb jouw advies opgevolgd en de pagina zelf is nu wel hersteld maar het gastenboek is helemaal weg... Er is dus echt een probleem met de upgrade (wellicht in combinatie met CMSMS168 en PHP516).

Moet ik downgraden? Naar welke versie?

vriendelijke groet,

Ron Hoenson
deactivated010521

----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 5:05 pm, edited 1 time in total.
Gregor
Power Poster
Power Poster

Post by Gregor »

hgpdesign wrote: Arnoud,

bedankt voor je reply! Ik heb jouw advies opgevolgd en de pagina zelf is nu wel hersteld maar het gastenboek is helemaal weg... Er is dus echt een probleem met de upgrade (wellicht in combinatie met CMSMS168 en PHP516).

Moet ik downgraden? Naar welke versie?

vriendelijke groet,

Ron Hoenson
Begrijp ik uit het bovenstaande dat je PHP versie 5.1.6 gebruikt? Ik meen dat je in dat geval niet kunt upgraden naar 1.8.2 en dan ook niet naar 1.9 Je zou dit eerst even kunnen controleren.

Gregor
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”