Shop Made Simple subcategorie

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Brandt
Forum Members
Forum Members

Shop Made Simple subcategorie

Post by Brandt »

Hallo allemaal,

Als eerste wil ik aangeven dat ik erg blij ben met Shop Made Simple!

Ik heb alleen een aantal probleempjes met Shop Made Simple namelijk:

1. Ik heb een aantal categorieen aangemaakt, daarin weer subcategorieen en producten toegevoegd.
Nu laat hij de producten wel zien, maar de subcategorieen niet...
Is dit uberhaupt mogelijk?

2. Ik heb een aantal producten op de homepage staan, dit zijn de 'featured' producten.
Het eerste product die op de site staat, staat niet meer in de lijst van Shop Made Simple admin. Toch blijft deze zichtbaar op de site.
Heeft iemand enig idee, misschien dit ooit meegemaakt en daar een oplossing voor gevonden?

3. Wanneer ik als prijs invoer 125.50, geeft de site 125.5 weer. Graag zou ik willen dat er uiteindelijk 125,50 komt te staan of 75,-

De site http://www.fortorange.eu
Op home staan de featured producten en onder assortiment alle categorieen en producten.

Groet

Brandt
Last edited by Brandt on Sun Mar 07, 2010 2:13 pm, edited 1 time in total.
Duketown

Re: Shop Made Simple subcategorie

Post by Duketown »

brandt,

Blij dat je zo enthousiast bent. Ik over wat je er layout technisch van hebt gemaakt via fortorange.eu. Petje af.

1. Kun je een voorbeeld uitwerken?
2. Staat het artikel nog actief?
3. Probeer eens: {$entry->price|number_format:2} (zie ook: http://www.smarty.net/forums/viewtopic.php?p=39057)

Duketown
Brandt
Forum Members
Forum Members

Post by Brandt »

Beste Duketown,

Bedankt voor de reactie en de module natuurlijk!

Hierbij mijn antwoorden op jou vragen.

1. Wanneer je een categorie aanmaakt, bijvoorbeeld in de situatie van Fort Orange een categorie 'Servers' maken wij hier producten aan van verschillende soorten printers, maar ook nog subcategorieën waaronder weer andere soorten servers vallen.
Dus je klikt op de categorie 'Servers' dan zie je een lijst producten en daaronder subcategorieën.

2. Ik kan het product nergens in de Shop Made Simple admin zien. Hij nergens weergegeven in de admin. Alleen wanneer je de site bekijkt geeft deze het product wel weer op de homepage waar alle featured producten staan. Ik wil het product gewoon weggooien als ik het product kon zien.

3. Dank je wel! Ik ga het maandag proberen…

Brandt
Last edited by Brandt on Sun Mar 07, 2010 2:05 pm, edited 1 time in total.
Duketown

Post by Duketown »

Brandt,

1. Sorry je hebt de grens bereikt van Shop Made Simple. Dit staat nog op de lijst van punten om door te voeren.
2. Kan het zijn dat je de categorie hebt verrwijderd waar het artikel eerst in zat? Je kunt een UDT maken om precies dat artikel te verwijderen of via phpMyAdmin uit tabel [prefix]_module_sms_products. Eigenlijk zou je ook [prefix]_module_sms_product_images moeten opschonen als al een image had gekoppeld.
3. OK

Duketown
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”