Vragen voor ik begin!

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
eelco
New Member
New Member

Vragen voor ik begin!

Post by eelco »

Hallo Allemaal!

Is het mogelijk om met CMSMS een soort profielen website te maken?
Het is de bedoeling dat iedereen een eigen profiel op de site krijgt en die met zijn eigen toegangscodes kan aanpassen, maar niet die van anderen. En kan de locatie van die persoon ook in googlemaps worden weer gegeven?

Mijn laatste vraag is of het moeilijk is om het uiterlijk van de website te veranderen?

Ik ben nog een beginner en daarom zijn mijn vragen misschien een beetje dom, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen!

iig bedankt voor het lezen!!!  :D
Rolf
Power Poster
Power Poster

Re: Vragen voor ik begin!

Post by Rolf »

Welkom op het forum Eelco
Is het mogelijk om met CMSMS een soort profielen website te maken?
Het is de bedoeling dat iedereen een eigen profiel op de site krijgt en die met zijn eigen toegangscodes kan aanpassen, maar niet die van anderen. En kan de locatie van die persoon ook in googlemaps worden weer gegeven?
Gebruik hiervoor om te beginnen de modules Frontend Users, Custom Content, CGUserDirectory. Allen gratis  ;) verkrijgbaar in the Forge of te installeren via Module Manager in de admin.
Mijn laatste vraag is of het moeilijk is om het uiterlijk van de website te veranderen?
Verdiep je eens in HTML en CSS, daarmee kun je de stylesheets en html-sjablonen in de admin aanpassen.
Ik ben nog een beginner en daarom zijn mijn vragen misschien een beetje dom, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen!
We zijn je hier altijd bereid te helpen, maar probeer het altijd eerst eens zelf en zoek hier in het forum. Er is al ontzettend veel informatie beschikbaar.

Groet, Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Image
eelco
New Member
New Member

Re: Vragen voor ik begin!

Post by eelco »

Bedankt Rolf!