[opgelost] Inschrijvingen voor events op website

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

iStevo

Re: Inschrijvingen voor events op website

Post by iStevo »

Rolf wrote: Uhm niets, want ik had je gemaild dat ik niet de juiste rechten had  ;)
Fijn om dat te lezen (niet fijn dat je niets kon doen) maar goed dat ik het uiteindelijk zelf heb kunnen oplossen.
Ondertussen kan ik ook instellen dat ik per registratie een mail krijg, maar krijg ik het maar niet werkende dat diegene die zich inschrijft automatisch een email krijgt.

nu heb ik nog volgende bedenkingen.

1) waar kan ik het emailsjabloon aanpassen.
2) kan er iemand reserveren voor meerdere personen en hoe werkt dat dan met die UDT?

dank u wel
Rolf
Power Poster
Power Poster

Re: Inschrijvingen voor events op website

Post by Rolf »

Mr_Stevo wrote: Ondertussen kan ik ook instellen dat ik per registratie een mail krijg, maar krijg ik het maar niet werkende dat diegene die zich inschrijft automatisch een email krijgt.
Bij het veld waarbij je een mail adres moet invullen heb je een optie "Verzend gebruiker een kopie:" Zet deze op "altijd".
Mr_Stevo wrote: 1) waar kan ik het emailsjabloon aanpassen.
Ook in het e-mail veld in het formulier. Kijk in de tab "Geavanceerde instellingen"
Mr_Stevo wrote: 2) kan er iemand reserveren voor meerdere personen en hoe werkt dat dan met die UDT?
Zou je deze vraag even in de UDT topic willen stellen? Dan blijven alle gerelateerde vragen bij elkaar, handig voor anderen.
Mr_Stevo wrote: dank u wel
Graag gedaan  ;)
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Image
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”