[Opgelost] Favicon in adresbalk - misterie blijft :-(
Moderator: velden
Re: favicon in adresbalk - bijna helemaal opgelost, maar nog niet helemaal :-(
Als de website http://www.obsdetimp.nl/ is dan werkt het gewoon. Daar krijg ik hem te zien zo niet dan geef ook even de URL erbij zodat ik daar kan kijken.
Ja hoor ... gewoon zichtbaar. 

Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
Edida,
ik zie deze ook gewoon. Test je misschien met IE6? Daar is de favicon namelijk pas zichtbaar vanaf het moment dat de site in je favorieten is opgeslagen...
Ronny
ik zie deze ook gewoon. Test je misschien met IE6? Daar is de favicon namelijk pas zichtbaar vanaf het moment dat de site in je favorieten is opgeslagen...
Ronny
- Edida
- Power Poster
Joh!
Natuurlijk heb ik IE7 erop zitten.
Maar tot nu toe zie ik mijn mooie timp-icoontje niet verschijnen in mijn adresbalk.
Heb trouwens vergeten dit op school zelf ff te checken, zal ik vrijdag ff doen.
Snap er toch nog steeds niets van. Jullie wel en ikkuh niet
Het leven is maar oneerlijk verdeeld. 
Wromtog.....
Natuurlijk heb ik IE7 erop zitten.
Maar tot nu toe zie ik mijn mooie timp-icoontje niet verschijnen in mijn adresbalk.
Heb trouwens vergeten dit op school zelf ff te checken, zal ik vrijdag ff doen.
Snap er toch nog steeds niets van. Jullie wel en ikkuh niet

Wromtog.....
Edida
Edida,
en als je je Internet-cookies etc..... ens verwijdert in IE, misschien gaat hij dan eens echt alles ophalen i.p.v. delen uit je IE-cache..
Ronny
en als je je Internet-cookies etc..... ens verwijdert in IE, misschien gaat hij dan eens echt alles ophalen i.p.v. delen uit je IE-cache..
Ronny
- Edida
- Power Poster
Hoi Ronny,
Kon in de vooravond niet reageren, omdat de knop van reageer zich hier niet liet zien. Heb ik weer.
Maar goed. Heb dus de cash van IE geleegd, met als gevolg, dat de icon van Muurkrant zich niet meer liet zien (had http://muurkrant.org ervoor weer weggehaald en dat schijnt ie toch echt nodig te hebben). Dus weer teruggezet - cash weer leeggemaakt en ja hoor, daar liet de MK-icon zich weer zien.
Alleen het timpe-icoontje laat zich nog steeds niet zien, ondanks het feit dat daar wel http://www.obsdetimp.nl voor staat.
Nou, wie snapt er nog iets van?

Ik dus echt niet meer
Gaat dit ooit nog lukken? Snap er echt geen biet van dat jullie het allemaal wel zien en ik niet. grrrrrrrrr
Kon in de vooravond niet reageren, omdat de knop van reageer zich hier niet liet zien. Heb ik weer.

Maar goed. Heb dus de cash van IE geleegd, met als gevolg, dat de icon van Muurkrant zich niet meer liet zien (had http://muurkrant.org ervoor weer weggehaald en dat schijnt ie toch echt nodig te hebben). Dus weer teruggezet - cash weer leeggemaakt en ja hoor, daar liet de MK-icon zich weer zien.
Alleen het timpe-icoontje laat zich nog steeds niet zien, ondanks het feit dat daar wel http://www.obsdetimp.nl voor staat.
Nou, wie snapt er nog iets van?

Ik dus echt niet meer

Gaat dit ooit nog lukken? Snap er echt geen biet van dat jullie het allemaal wel zien en ik niet. grrrrrrrrr

Edida
Ik zou me eerlijk gezegd meer druk maken over de titel van je website op de homepagina die bijna niet te lezen is (de lichtblauwe letters op de foto van de school)... 
PS: Je favicon doet het hier bij beide sites (de school en muurkant) goed.

PS: Je favicon doet het hier bij beide sites (de school en muurkant) goed.
Last edited by Arno on Sat Sep 13, 2008 7:32 am, edited 1 time in total.
- Edida
- Power Poster
Hoi Arno,
Vind je dit beter? Heb de letters wat donkerder gemaakt.
Fijn dat jij de icon wél ziet, maar ik baal er wel erg van, dat ik dat niet voor elkaar krijg en ik blijf het vooral ook heel erg vreemd vinden.

Maar goed.
Zal me er verder niet druk om maken. Als anderen het zien, is het toch goed, daar gaat het tenslotte om.
Bedankt voor je commentaar.
Vind je dit beter? Heb de letters wat donkerder gemaakt.
Fijn dat jij de icon wél ziet, maar ik baal er wel erg van, dat ik dat niet voor elkaar krijg en ik blijf het vooral ook heel erg vreemd vinden.

Maar goed.
Zal me er verder niet druk om maken. Als anderen het zien, is het toch goed, daar gaat het tenslotte om.

Bedankt voor je commentaar.
Edida