Nieuwe module: Gallery

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Jos
Support Guru
Support Guru

Re: Nieuwe module: Gallery

Post by Jos »

Mr_Stevo wrote: Dit lijkt niet te lukken. Gallery blijft aan de linkerkant plakken.
Whoops... kleine typo.. het moet  margin:0 auto;  zijn in plaats van margin:0,auto;
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

Evert B. wrote: Ik krijg een foutmelding in mijn template:

There is a path issue with the orginal image!
Does this look right?
Path:/home/deb****/domains/****.nl/public_html/nieuw/www.****.nl/nieuw/index.php?mact=Gallery,m8a280,default,1&m8a280start=1&m8a280number=5&m8a280dir=homepage/slider&m8a280returnid=78&page=78

Ik denk zelf dat jet rode gedeelte eruit zou moeten omdat dat dubbel is, maar geen idee waar dat geregeld wordt. Heb Gallery er even afgegooid en opnieuw geinstalleerd, snap er niets meer van :S....

Wat heb ik fout gedaan?
Groeten Evert
Dit komt me niet bekend voor als een melding die de Gallery module genereert. Het is ook geen algemene php-error.
Het lijkt erop dat er stiekem nog een andere module in het spel is??
Vertel ons eens wat je hier allemaal in elkaar geknutseld hebt?  :D
Evert B.
Power Poster
Power Poster

Post by Evert B. »

Jos wrote: Dit komt me niet bekend voor als een melding die de Gallery module genereert. Het is ook geen algemene php-error.
Het lijkt erop dat er stiekem nog een andere module in het spel is??
Vertel ons eens wat je hier allemaal in elkaar geknutseld hebt?  :D
Ok...
Ik gebruik het nieuwe template BizzBuzz van Goran, na de update. Misschien heeft het iets te maken met Advanced Content? Verder heb ik Supersizer geinstalleerd. Het enige wat ik eraan veranderd heb is de hoogte van het element, dat genereert zoiets niet lijkt mij. Dus ik weet niet hoe dit veroorzaakt heb...
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

om te debuggen, probeer het eens zonder de SuperSizer plugin? Wat gebeurt er dan?
Evert B.
Power Poster
Power Poster

Post by Evert B. »

Jos wrote: om te debuggen, probeer het eens zonder de SuperSizer plugin? Wat gebeurt er dan?
De volgende foutmelding verscheen:

string(125) "Smarty error: [in module_db_tpl:Gallery;Slider line 4]: [plugin] unknown tag - 'supersizer' (core.load_plugins.php, line 124)"

Fatal error: Call to undefined function smarty_cms_function_supersizer() in /home/deb***/domains/****.nl/public_html/nieuw/tmp/templates_c/Gallery^%%E0^E04^E045CBEE%%module_db_tpl%3AGallery%3BSlider.php on line 13

Verhelderd dat iets  ???
deactivated010521

Post by deactivated010521 »

----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:21 pm, edited 1 time in total.
brentnl
Power Poster
Power Poster

Post by brentnl »

arnoud wrote: Zoek ik binnen Google op "cmsms forge" zie ik daar opeens Gallery in de sitelinks opgenomen >:0
en zo hoort het!  :D
Evert B.
Power Poster
Power Poster

Post by Evert B. »

Evert B. wrote:
Jos wrote: om te debuggen, probeer het eens zonder de SuperSizer plugin? Wat gebeurt er dan?
De volgende foutmelding verscheen:

string(125) "Smarty error: [in module_db_tpl:Gallery;Slider line 4]: [plugin] unknown tag - 'supersizer' (core.load_plugins.php, line 124)"

Fatal error: Call to undefined function smarty_cms_function_supersizer() in /home/deb***/domains/****.nl/public_html/nieuw/tmp/templates_c/Gallery^%%E0^E04^E045CBEE%%module_db_tpl%3AGallery%3BSlider.php on line 13

Verhelderd dat iets  ???
Mensen het is opgelost, zie hierde oplossing, mede dankzij Goran.
kimiez
New Member
New Member

Post by kimiez »

hallo!

Allereerst dank voor deze geweldige module! Net nieuw in de wereld van cmsms en gelijk deze module geïnstalleerd, bevalt super!

alleen 1 vraagje (waarschijnlijk te simpel, maar ik kom er niet helemaal uit..) Ik wil graag dat de omschrijvingen worden weergegeven (het liefst bij de thumbnails en de grote foto), dit kan door de toevoeging {$image->comment}, maar waar moet ik die code precies plaatsen?

Heel erg bedankt!

Grtjs kim
brentnl
Power Poster
Power Poster

Post by brentnl »

kimiez wrote: hallo!

Allereerst dank voor deze geweldige module! Net nieuw in de wereld van cmsms en gelijk deze module geïnstalleerd, bevalt super!

alleen 1 vraagje (waarschijnlijk te simpel, maar ik kom er niet helemaal uit..) Ik wil graag dat de omschrijvingen worden weergegeven (het liefst bij de thumbnails en de grote foto), dit kan door de toevoeging {$image->comment}, maar waar moet ik die code precies plaatsen?

Heel erg bedankt!

Grtjs kim
Kijk even op pagina 19 en 20 van dit topic haha  :D
kimiez
New Member
New Member

Post by kimiez »

Kijk even op pagina 19 en 20 van dit topic haha  :D
Dat had ik gedaan, maar Mr_Stevo zegt alleen dat hij met wat zoeken ook tekst onder de thumbs heeft gekregen, verder geen details.. of lees ik ergens overheen?  ???
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

kimiez wrote: Ik wil graag dat de omschrijvingen worden weergegeven (het liefst bij de thumbnails en de grote foto), dit kan door de toevoeging {$image->comment}, maar waar moet ik die code precies plaatsen?
Je kunt {$image->comment} toevoegen aan de gallerytemplate van jouw keuze op elke plaats waar je {$image->title} ziet. Gewoon erachter toevoegen met een spatie ertussen ofzo
kimiez
New Member
New Member

Post by kimiez »

Bedankt voor je reactie! het werkt, de omschrijving is nu zichtbaar bij de grote foto.
Is het ook mogelijk om de titel en omschrijving te tonen bij de thumbnails (aan de zijkant of onderkant)?

/edit: heb de oplossing al gevonden  ;D
Last edited by kimiez on Fri Sep 17, 2010 1:52 pm, edited 1 time in total.
wpbremer
Power Poster
Power Poster

Post by wpbremer »

Is het ook mogelijk om via de Gallery TinyMCE plugin individuele afbeeldingen te pakken.
Rolf
Power Poster
Power Poster

Post by Rolf »

wpbremer wrote: Is het ook mogelijk om via de Gallery TinyMCE plugin individuele afbeeldingen te pakken.
Nee voor zover ik weet niet, alleen een complete Gallery tag...
Zou wel een leuk nieuwtje zijn overigens  :D

Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Image
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”