(Opgelost) FormBuilder errors
Moderator: velden
Re: FormBuilder errors
Ook in de discus code {$canonical|default:''}
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
I do think you should ask hosting provider how to turn off the error reporting. It should be done anyway.
velden wrote:I do think you should ask hosting provider how to turn off the error reporting. It should be done anyway.
mijndomein.nl wrote:M.b.t. de error_reporting, het kan potentieel voor veiligheidsproblemen zorgen, echter is dat per definitie bepaald.
Op ons Webhosting Plus pakket staat deze standaard uit inderdaad, echter heb je hier zelf de mogelijkheid deze wel of niet in te schakelen indien wenselijk.
Deze mogelijkheid wordt niet geboden op het Webhosting Pakket waardoor we gekozen hebben deze melding standaard te tonen zodat ze verholpen kunnen worden.
Verhelpen is ten alle tijde beter dan onderdrukken.
Het grootste probleem is nu opgelost! {$canonical|default:''} is idd de oplossing ik heb alle {$canonical} vervangen met {$canonical|default:''} en dat werkt. Ook d eudts met error is opgelost door wat velden stuurde.
Nu aleen nog het formbuilder sjabloon. Als ik een nieuwe maak van af de grond komt de melding weer terug. Miscien een probeem in de module zelf?
Nu aleen nog het formbuilder sjabloon. Als ik een nieuwe maak van af de grond komt de melding weer terug. Miscien een probeem in de module zelf?
Sorry overheen gelezen
. Werkt ook super! En nu er voor zorgen dan er geen fouten gemaakt meer worden want ze vallen nu extra op 

Ben bang dat er in de komende dagen nog wel meer vragen komen over dit onderwerp... 

Dat geloof ik. Ik ben nu al mijn templates aan het aanpassen zodat dat in iedergeval werkt.
Re: (Opgelost) FormBuilder errors
Vergeet niet een testbericht te versturen met FB. Ik zag dat daar bij mijn template ook nog een paar foutmeldingen in voor kwamen!
grt. RolfNotice: Undefined index: fld_35 in...
Notice: Undefined index: fld_36 in...