root_url voor html
Moderator: velden
Re: root_url voor html
Werk ook niet neem aan dat de header regel moet blijven staan? Met en zonder de header regel werkt het niet.
Deze staat wel goed?
Ik zet afhankelijk van de module in mijn detail template:
Code:
{assign var='canonical' value=$entry->canonical}
{assign var='canonical' value=$entry->moreurl}
{assign var='canonical' value=$entry->detail_url}
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Owja stom had ik niet gedaan dus 1 van die mijn nieuws template, het <head> gedeelte in mijn HTML sjabloon en dan dit gedeelte:
Moet dat bij de url bijgevoegt worden?
En bij deze welke van de 3 past het beste bij de nieuwsmodule? En waar moet ik hem zetten?
Code: Select all
{capture assign=sourceurl}{if $entry->canonical}{$entry->canonical}{else}{$content_obj->GetURL()|lower}{/if}{/capture}
Moet dat bij de url bijgevoegt worden?
En bij deze welke van de 3 past het beste bij de nieuwsmodule? En waar moet ik hem zetten?
{assign var='canonical' value=$entry->canonical}
{assign var='canonical' value=$entry->moreurl}
{assign var='canonical' value=$entry->detail_url}
Ik heb al een javascript oplossing gevonden:
Werkt ook goed!
<a href="javascript: (window.location.href = 'http://www.facebook.com/sharer.php?u=' + encodeURIComponent(window.location.href))">Delen op Facebook</a>
<a href="javascript: (window.location.href = 'http://twitter.com/home?status=' + encodeURIComponent(window.location.href))">Delen op Twitter</a>
Nieuwsmodule gebruikt {assign var='canonical' value=$entry->moreurl} geloof ik.pasmaskas wrote:En bij deze welke van de 3 past het beste bij de nieuwsmodule? En waar moet ik hem zetten?
{assign var='canonical' value=$entry->canonical} {assign var='canonical' value=$entry->moreurl} {assign var='canonical' value=$entry->detail_url}
Deze zet je bovenaan in het detailtemplate.
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE: